Upd. af software nokia 6230i
Fra : J.O

Dato : 04-02-06 10:38

Hejsa hvor langt er man i sotware ver. på en 6230i

og hvor kan man få upd den i nordsjælland ??

Jesper

Fra : Mark la Cour

Dato : 04-02-06 09:59

Hejsa jesper.

Du kan prøve at kikke på http://www.dkunlock.dk eller hvis du har mod på at
kege med koder, så kan du låde den gratis op på, www.trycktill.com eller på
www.tekit.dk

Med venlig Hilsen

la Cour

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-02-06 02:56

lø 04 feb 2006 09:58:48a satte Mark la Cour sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Du kan prøve at kikke på http://www.dkunlock.dk eller hvis du har mod
> på at kege med koder, så kan du låde den gratis op på,
> www.trycktill.com eller på www.tekit.dk

Man skal kraftedeme være en tålmodig sjæl hvis man manuelt skal taste hele
den nye firmware ind via tasataturet på telefonen

Kommer til at tage det meste af 1 år LOL

Steven

Fra : RepsaC_

Dato : 04-02-06 12:25

"J.O" <JOgi_1981 sletdette @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa hvor langt er man i sotware ver. på en 6230i
>
> og hvor kan man få upd den i nordsjælland ??
>
> Jesper

Hej
Har lige fået min opdateret i dag. Software ver. 3,62.
/Casper

Fra : Madsen

Dato : 04-02-06 14:08

J.O wrote:
> Hejsa hvor langt er man i sotware ver. på en 6230i
>
> og hvor kan man få upd den i nordsjælland ??
>
> Jesper

Købt til jul med følgende:
Nokia 6230i
v 03.62
04 nov 05
RM-72
GSM P1.1
--
Hilsen Madsen

Fra : e-block

Dato : 06-02-06 13:33

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Købt til jul med følgende:
> Nokia 6230i
> v 03.62
> 04 nov 05
> RM-72
> GSM P1.1
> --
> Hilsen Madsen
Hvordan ser man softwareversionen på telefonen. Ved at det er en kode man
skal taste ind, men kan ikke huske den :(

Fra : Madsen

Dato : 06-02-06 17:05

e-block wrote:
> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan ser man softwareversionen på telefonen. Ved at det er en kode
> man skal taste ind, men kan ikke huske den :(

Denne code:
*#0000#
--
Hilsen Madsen