Affærdsterapeut
Fra : Peter

Dato : 04-02-06 07:59

Hej,
pga. ny kat i familien er der opstået en dum situation med alle
klassiske tegn. Tissen i sengen, tilbagetrækning til eet rum som man
nægter at forlade, osv. osv.
Jeg er ikke ny med katte, men jeg kan ikke ændre det der sker - har nu
prøvet i over 6 måneder.

Jeg tror tiden er inde til noget hjælp, så er der nogen her der har
erfaring med en god adfærdsterapeut - helst i det sydlige Jylland. Jeg
er klar over at det koster, men så lærer jeg sikkert også noget.

Da alle kan kalde sig adfærdsterapeut, er en Google-søgning ikke nok.
Jeg vil MEGET gerne have anbefalinger

Mvh
Peter

Fra : Margit Wulff

Dato : 04-02-06 08:31

> [...]
> er klar over at det koster, men så lærer jeg sikkert også noget.
>
> Da alle kan kalde sig adfærdsterapeut, er en Google-søgning ikke nok.

Hej Peter
Jeg kender ikke nogen i Jylland, men prøv at se på http://www.dskve.dk/
- her burde der være nogenlunde sikkerhed for, at du får den hjælp du
har brug for.

Med venlig hilsen
Margit Wulff
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 04-02-06 22:12

"Margit Wulff" <webmasterKATTE@BAKKEkattesiden.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg kender ikke nogen i Jylland, men prøv at se på http://www.dskve.dk/
> - her burde der være nogenlunde sikkerhed for, at du får den hjælp du

Vi har gode erfaringer med

Dyrlæge Johanne Østerbye
Dyrlægehuset Kolding
Galgebjergvej 6A
6000 Kolding
Telefon: 75541712
www.dyrlaegehusetkolding.dk

hun er en særdeles dygtig dyrlæge og også som adfærdsbehandler.

hilsen
Claus

Fra : JytteJ

Dato : 04-02-06 14:22

"CC" <cc_sep@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Telefon: 75541712
> www.dyrlaegehusetkolding.dk
>
> hun er en særdeles dygtig dyrlæge og også som adfærdsbehandler.

Kattepsykolog Lene Houe på Felismir Katteadfærdsklinik. www.felismir.dk
Hun bor i Hvalsø på sjælland.

JytteJ

Fra : Lene

Dato : 05-02-06 23:37

Prøv at se her: www.eftdanmark.com
Kig under "EFT i arbejde" i sidemenuen.
Både dyr og mennesker har det rigtigt fint med EFT
Hilsner fra Lene

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 06-02-06 08:58

Hej Peter
Fagdyrlæge Jørgen Mikkelsen Åbyhøjdyreklinik
http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/per/per.htm

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar