Ikke forb. til mail.
Fra : Ole Larsen

Dato : 04-02-06 07:15

Ved forsøg på at hente mail siger Mozilla Thunderbird:

Afsendelse af adgangskode mislykkedes. Postserver svarede: no domain
specified or invalid domain specified

OE siger tilnærmelsesvis det samme efter at have forkastet min adgangskode:

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke
er gyldig. Konto: 'mail.tiscali.dk', Server: 'mail.tiscali.dk',
Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR no domain specified or invalid
domain specified', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90,
Fejlnummer: 0x800CCC92

News og webbrowser kører uden problemer.

Så er det nærliggende at formode (for mig) at min kode skulle være
forkert, men
jeg har ikke ændret den
jeg har kontrolleret den med mine papirer
og min udbyder er betalt for længst

Det samme sker på den bærbare

Havde en istbar orm i går som virus 112 on-line scanner ikke fandt, mens
min AVG-free gjorde. Filen med ormen ( en *.exe, der ikke har været
startet ) er slettet.

W XP Home
Trådløst netværk, hvor den stationære er forbundet med ledning til
router, den bærbare trådløst. Al den slkkerhed og kryptering, jeg kan
finde ud af.

Nogen ide?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Flemming

Dato : 04-02-06 11:23

Ole Larsen wrote:
> Ved forsøg på at hente mail siger Mozilla Thunderbird:
>

> Afsendelse af adgangskode mislykkedes. Postserver svarede: no domain
> specified or invalid domain specified

Tiscali har problemer med mailen for tiden, se evt. i
dk.edb.internet.udbydere

Mvh. Flemming

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-02-06 14:57

Flemming skrev:

> Tiscali har problemer med mailen for tiden, se evt. i
> dk.edb.internet.udbydere
>

> Mvh. Flemming

Jeps, var også lige inde og se driftforhold, og de har (haft?)
problemer...og nu virker det igen.
Møj irriterende, at man ikke får en fejlmelding man (jeg)kan forstå.