Dizzy Mizz Lizzy
Fra : Koeffe

Dato : 03-02-06 23:16

Efter at have ønsket Dizzy Mizz Lizzy tilbage de sidste 10
gange jeg har brækket lykkeben er jeg efterhånden ved at
indse at jeg nok aldrig får set en koncert med dem (aaaarj,
kom nu mand, hvad med at de lige mødtes engang til én enkelt
koncert engang når de er blevet gamle) *suk*

Nå, men findes der ikke et eller flere coverbands, som
spiller koncerter nogen steder i København?

--
Koeffe

Fra : Brizz

Dato : 04-02-06 17:57

Koeffe skrev:
> [...]
> kom nu mand, hvad med at de lige mødtes engang til én enkelt
> koncert engang når de er blevet gamle) *suk*

NU lykkes det jo slet ikke når du har fortalt det. Hvis man fortæller
hvad man ønsker når man brækker lykkeben og ser stjerneskud lykkes de
ikke.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-06 23:18

Brizz skrev:
> NU lykkes det jo slet ikke når du har fortalt det. Hvis man
> fortæller hvad man ønsker når man brækker lykkeben og ser
> stjerneskud lykkes de ikke.

Der er måske bedre strategier for succes end stille ønsker og overtro.

Man kunne for eksempel tjene nogle millioner og tilbyde dem en hver.
Mon ikke de ville sige ja?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-02-06 16:58

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kom nu mand, hvad med at de lige mødtes engang til én enkelt
> koncert engang når de er blevet gamle) *suk*

Jeg hørte i 'Mig og Morten Resen' på P3 inden jul, at de snakkede med Søren
fra Dizzy. Han sagde at de stadig mødtes en gang imellem og snakkede om
gamle dage, og at de også selv havde snakket om en lille reunion koncert. Så
håbet lever endnu

/Martin Helbo

Fra : Koeffe

Dato : 07-02-06 18:09

"Martin Helbo"

> [...]
og snakkede om
| gamle dage, og at de også selv havde snakket om en lille

Ok, det lyder sq godt. De bliver overrasket over hvor mange
publikummer de får til den koncert tror jeg *g*.

Men desværre tror jeg at 'de', som er interesseret i det er
Søren og Martin. Jeg tror Tim C er stået af på den musik.

--
Koeffe

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 10-02-06 12:48

> [...]
> koncert engang når de er blevet gamle) *suk*
>
> Nå, men findes der ikke et eller flere coverbands, som
> spiller koncerter nogen steder i København?

Københavnske Dizzy Jam gør det udmærket. De spiller i aften på The Rock:

http://rock.xstream.dk/site/calendar_element.php?id=183

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Koeffe

Dato : 11-02-06 15:23

"Jesper Brogaard"

| Københavnske Dizzy Jam gør det udmærket. De spiller i
aften på The Rock:

| http://rock.xstream.dk/site/calendar_element.php?id=183

Argh! det kunne du godt ha' sagt noget før! Der ville jeg
godt nok gerne have været.

Dizzy, system of a down, Red hot, og Audioslave ....
wauw....

Det ville ha været vildt....

Det Dizzy Jam virker ok, men ikke top professionelt (men det
kan også være svært at bedømme ud fra dårlige video/audio
klip - det skal ses live)

Findes der nogen der har lidt mere overskud så de også har
tid til lidt sceneshow?...

Ellers må jeg jo i intensiv øvning på guitaren og så starte
mit eget :)

--
Koeffe