Reset af sikkerhedskode i N6230i
Fra : RepsaC_

Dato : 03-02-06 21:06

Hej
Har en brugt nokia 6230i hvor sikkerhedskoden har været ændret og den
tidligere ejer kan ikke huske den.
Er der nogen anden måde at resette den på end software opdatering?
Mvh
Casper

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-02-06 00:35

fr 03 feb 2006 09:05:42p satte RepsaC_ sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> tidligere ejer kan ikke huske den.
> Er der nogen anden måde at resette den på end software opdatering?

Jeg ved at man på nogle modeller kan ændre sikkerhedskode og simlåse m.m.
med et datakabel og et særligt program til computeren men det er ikke så
meget jeg ved om det. Prøv evt at se mere på www.cellshoppen.dk måske de
kan hjælpe men jeg ved det ikke.

Steven

Fra : Mark la Cour

Dato : 03-02-06 23:47

Hej Kasper.

Jeg må desværre skuffe dig at der er ikke andre øjensynlige muligheder, end
at betele de 50-100 kr for en opdatering hos et unlock firma. Du kan finde
dem på denne liste:
http://www.dkunlock.dk

Der findes en funktion i telefonen, hvor du kan genetablere den til
fabriksindstillinger, men denne funktion kræver at du indtaster
sikkerhedskoden, desværre.

Jeg håber dette kan hjælpe dig.

Med venlig Hilsen

la Cour