Nokia 5140i - MMS pg GPRS
Fra : Ding-Dong

Dato : 03-02-06 20:16

Hej NG

Har lige fået sådan en fin 5140i.
Jeg forsøger jo så at få den til at fungere således jeg kan sende MMS og
email. Jeg har oprettet en mail kun til fonen.
Min GPRS har jeg så fået af vide først funger om små 24 timer, det skulle så
betyde at jeg ikke kan sende mails.
Men hvad med MMS - den bestilte jeg i går og fik også et varsel på 24 timer,
den burde jo så funge nu - men den vil ikke sende. Jeg har fået de
automatiske indstillinger fra CBB til både MMS og GPRS.
Kan det tænkes at intet fungerer før GPRS kører på min telefon?
Den flinke pige hos CBB siger at den burde fungere da de 2 ikke har noget
med hinanden at gøre.
Nogen der kan give nogen svar til en noget forvirret herre:)
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : Mark la Cour

Dato : 03-02-06 23:43

Hej Dennis.

Først og fremmest tillykke med din nye telefon.

MMS, wap og e-mail på en mobiltelefon kører over GPRS på telefonen, så den
skal fungere inden disse tjenester er aktive.

Du skal huske at du skal slukke din telefon i ca. 5 min, for at forbindelsen
kan oprettes helt på din telefon. Dukan hele tiden se om GPRS'en kører,
enten via et "G" tegn foroven, eller via nogle små streger over "signelet"

Det skal yderligere siges, med e-mail, at du skal huske at opsætte din
telefon til den e-mail adresse du ønsker at bruge.

Jeg håber dette kan hjælpe dig, ellers er du mere end velkommen til at
skrive igen.

Med venlig Hilsen

la Cour

Fra : Ding-Dong

Dato : 04-02-06 10:00

Mark la Cour skrev i en meddelelse

> Det skal yderligere siges, med e-mail, at du skal huske at opsætte din
> telefon til den e-mail adresse du ønsker at bruge.
Den har jeg luret, så nu kan jeg kun vente på at GPRS funger så jeg kan
teste om jeg nu har fået smidt de rigtige oplysninger ind i fonen:)

> Jeg håber dette kan hjælpe dig, ellers er du mere end velkommen til at
> skrive igen.
Mange tak:)
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : Calle.

Dato : 04-02-06 11:40

Ding-Dong wrote:
> [...]
> noget med hinanden at gøre.
> Nogen der kan give nogen svar til en noget forvirret herre:)

hvilket abb.
--
**** Calle ****

Fra : Ding-Dong