Rep. af samsung D500
Fra : michael.ugilt@gmail.~

Dato : 03-02-06 12:10

Er der nogen her der ved hvor man kan få skiftet display på en
Samsung D500.
Selve display'et koster ca. 500 som reservedel, men de shop jeg har
kontaktet vil have ca. 1.000 for en lave rep (inkl. display) .... og
oplyser der tager en halv times tid!
Findes der nogen der kan gøre det til en menneskelig pris?

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 03-02-06 12:16

Kender du en i din omgangs kreds, der roder med elektronik, så kan
vedkommende hjælpe dig...

Ellers så forhør dig hos en unlocker. De fleste kan også rep. telefoner.

Du skal ikke gå til tele butik ala TDC, for så koster det kassen..

/S

Fra : Nicolai

Dato : 03-02-06 21:15

<michael.ugilt@gmail.com> wrote in message

> [...]
>oplyser der tager en halv times tid!
>Findes der nogen der kan gøre det til en menneskelig pris?

Menneskelig pris? 500,- kr for en halv times garantisikret arbejde, det er
da ikke dyrt. De skal have ekspertisen, værktøjet og lokaliteterne. Du får
dårligt nok en håndværker til den pris, og du kan slet ikke ringe til en
ingeniør.

Hvis du mener det er slemt, er det så ikke nemmere at købe en billig
telefon?

Nicolai