Nu er det NOK
Fra : Hikker

Dato : 03-02-06 11:03

Jeg gider simpelhen ikke mere, jeg er så træt af de muslimer og deres
ballade, Danmark har taget imod dem og så gør de ikke andet end at
lave ballade og viser deres forakt overfor os og vi får besked på at
vi skal forholde os rolige og ikke gøre noget imens de på alle
tydelige måder viser ved afbrændning af Dannebrog og terror trudsler,
og søgen efter danskere i Gaza de kan kidnappe og holde frem i tv hvad
de mener om os.

Jeg kan ikke forstå at pengekassen i kke bliver lukket i nu, jeg
ønsker handling fra regeringens side men ser kun en bukkende og
skrabende politik imod dem, er der slet ingen der har en smule
stotlhed på Danmarks vegne og fortæller dem sådan er det i Danmark og
det bliver der ikke lavet om på.

Resten af mit liv vil jeg ikke rejse, støtte, købe noget der har med
muslimer eller mellemøsten at gøre, heller ikke herhjemme, det der
sker nu viser tydeligt hvad det er for nogle systemer, mennesker vi
har med at gøre, dette er deres sande jeg vi ser nu.

Det viser igen at Demokrati og ytringsfrihed ikke virker med Islam,
derfor har Tyrkiet heller ikke noget at gøre i EU, hvis der kommer en
folkeafstemmning om at Tyrkiet skal ind i EU bliver min stemme, NEJ.

Nu bliver der aldrig trykt en tegning i en avis igen pga. al den
ballade, der er ingen der tør, og så har ytringsfriheden samt
demokratiet desværre tabt og muslimerne vundet.

Selv Bill Clinton udtaler sig negativ om billederne, ham så jeg op til
før men ikke mere, af ham af alle er villig til at ofre en at
demokratiets grundpiller og som tidligere valgt til præsident af
demokratiske krafter nu uden tøven fornægter vi andre den ret, nu er
du ikke anden en middelmådig politiker.

EU forholder sig ret tavse i debatten. hvorfor melder de ikke klart ud
EU er bygget på demokrati, ytringsfrihed, frihed og det kan der ikke
rokkes ved, men istedet kommer der små forkølet frosøg på at gøre alle
glade og ikke støde nogle.

Jeg er dansker født i Danmark og som elsker mit land som er et
demokrati og et af dens grundsten er ytringsfrihed, og ingen må
fornægte os den ret vi har i ytringsfriheden, nemlig også at trykke
billeder af Muhammed.

Så Danmark sig for guds skyld ikke undskyld for at have brugt
ytringsfriheden.

NEJ, ikke mere.

Jan H Larsen