Dansk ambassade i Indonesien angrebet
Fra : PerX ...

Dato : 03-02-06 07:32

Siger de lige i nyhederne. Det er jo hyggeligt.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 09:17

PerX ... wrote:
> Siger de lige i nyhederne. Det er jo hyggeligt.

.....angrebet med æg

--

Christian

Fra : Aage Andersen

Dato : 03-02-06 11:05

PerX ... wrote:

>....angrebet med æg

Forhaabentlig danske æg. Vi kan øge ægeksporten betydeligt paa denne maade.

Aage

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 12:17

Christian B. Andresen wrote:

> ....angrebet med æg

Og så var der lige nogen plakater med teksten: "Let's Slaughter the Danish
Ambassador"
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=10000087&sid=aBFspvUUpois&refer=top_world_news

Hvis de var i deres godmodige hjørne, går jeg ud fra, de tænkte på noget med
en æret halalslagtning.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 03-02-06 09:21

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Siger de lige i nyhederne. Det er jo hyggeligt.

Og jeg har lige købt nye kondisko (Nike). Utaknemlige skarn. Her kommer vi
og byder dem velstand, samt trygge arbejdsforhold i forhold til at passe
nogle rismarker. Hvad er takken?

Carsten Overgaard