Jeg brækker mig.
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 02-02-06 23:47

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=418300:fid=100300456/

Hvad fanden er der galt med dem.......

Nogle skide tegninger af en tvivlsom profet.....
Vi er som danskere åbenbart skyldige i hvad som helst......

Har vesten afkrævet den muslimske verden samme krav efter at muslimer
bombede World Trade Center
eller har halshugget vestlige nødhjælpsarbejdere, journalister, ambassade
ansatte og andet.

Jeg er simpelthen så træt af de latterlige små personer som gemmer sig bag
religion, at jeg kunne kaste op.

1. Jeg er ikke racist, men ligenu har jeg det på denne måde at jeg ikke
handler i muslimske forretninger,
2. Imamer .........................ud af landet.
3. Afslut al handel med de latterlige lande.

Øv.

Kim

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-06 23:57

> [...]
> handler i muslimske forretninger,
> 2. Imamer .........................ud af landet.
> 3. Afslut al handel med de latterlige lande.

Jeg har det sgu på samme måde.

Fra : Erling Hansen

Dato : 03-02-06 00:11

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Jeg har det sgu på samme måde.
Så er vi tre.
eh

Fra : Thor

Dato : 03-02-06 01:12

> Så er vi tre.

Jeg tror vi er mange, mange flere.
Bare vi kunne gøre den danske regering dette klart.

Thor

Fra : Jim

Dato : 03-02-06 12:16

"Thor" <merskum@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror vi er mange, mange flere.
> Bare vi kunne gøre den danske regering dette klart.

V, K og O har allerede fundet enighed om imam-spørgsmålet.
Deres opholdstilladelser bliver gransket nøje i meget nær fremtid.
Pia K. og partiet høster stor tilslutning for DF-politikken i denne sag.

J.

Fra : Wilstrup

Dato : 03-02-06 00:48

"Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=418300:fid=100300456/
>
> Hvad fanden er der galt med dem.......
>
> Nogle skide tegninger af en tvivlsom profet.....

Et skide flag af tvivlsom oprindelse

> Vi er som danskere åbenbart skyldige i hvad som helst......

Du er!

> Har vesten afkrævet den muslimske verden samme krav efter at muslimer
> bombede World Trade Center
> eller har halshugget vestlige nødhjælpsarbejdere, journalister, ambassade
> ansatte og andet.

Næ, de har myrdet løs i Irak og Afghanistan - med bomber og med tortur.

> Jeg er simpelthen så træt af de latterlige små personer som gemmer sig bag
> religion, at jeg kunne kaste op.

jeg er simpelthen så træt af folk som dig, der gemmer sig bag floskler og
manglende tankegang.

> 1. Jeg er ikke racist, men ligenu har jeg det på denne måde at jeg ikke
> handler i muslimske forretninger,

Og de har gjort dig hvad?

> 2. Imamer .........................ud af landet.

Du kunne jo starte en folkevandring af dårligt begavede og bosætte jer på
Hans Ø - de mangler skydeskiver.

> 3. Afslut al handel med de latterlige lande.

Vi kunne jo også slukke for din respirator.

> Øv.

Og tre gange øv!
--
Wilstrup

Fra : Rene

Dato : 03-02-06 01:49

On Fri, 3 Feb 2006 00:48:24 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>jeg er simpelthen så træt af folk som dig, der gemmer sig bag floskler og
>manglende tankegang.

Hvad med at du istedet kom med en god argumentation for, hvorfor vi
skal finde os i den ekstreme måde, som muslimerne opfører sig på? Og
hvad er iøvrigt din holdning til den måde muslimerne reagerer på...er
det ok eller?

René

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-02-06 02:03

"Rene" skrev i en meddelelse
"Wilstrup" wrote:

> [...]
> skal finde os i den ekstreme måde, som muslimerne opfører sig på? Og
> hvad er iøvrigt din holdning til den måde muslimerne reagerer på...er

Er dine øjne ved at falde i, fordi det er nat?

Ruth

Fra : B.Lauritzen

Dato : 03-02-06 08:34

Wilstrup wrote:
> [...]
> Hans Ø - de mangler skydeskiver.

> Vi kunne jo også slukke for din respirator.

Wow...kan man ikke sige noget fornuftigt, så kan man ihvertfald rakke
ned på dem rent faktisk har en mening selv.

Flot flot, det er sådanne kommentare der virkelig får folk til at tage
dig alvorligt...eller noget..

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 03-02-06 11:23

"B.Lauritzen" <b.b@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på dem rent faktisk har en mening selv.
>
> Flot flot, det er sådanne kommentare der virkelig får folk til at tage dig

Prøvede at kommentere svaret, men opgav.
Synes at hele denne sag sætter en del muslimer i bås.
Åbenbart også en del andre personer.

Fra : Mendoza

Dato : 03-02-06 22:19

Wilstrup wrote:
> [...]
> jer på Hans Ø - de mangler skydeskiver.

> Vi kunne jo også slukke for din respirator.

Hvad dælen Wilstrup... er der liv i dig endnu? Hvad med at svare mig i
tråden "Naser Khader-muslimernes redning"?

Mendoza

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-02-06 01:51

"Kim Vestergaard" skrev i en meddelelse

> [...]
ambassade
> ansatte og andet.
>
> Jeg er simpelthen så træt af de latterlige små personer som gemmer sig

Det er mærkeligt, jeg fik en mail fra min svigerinde, fordi hun bare
lige ville fortælle, at deres søn var kørt til Tyskland. Men så skrev
hun midt i det hele:
Hvor ER jeg træt af muhammedanere. Du godeste, hvor er jeg dog træt af
dem. . . . . . . .

Så der er MANGE der har det sådan.

Ruth

Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-06 05:04

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hun midt i det hele:
> Hvor ER jeg træt af muhammedanere. Du godeste, hvor er jeg dog træt af

Mit indtryk er det samme. I min dagligdag hører jeg faktisk ikke andet end
mishag mod den måde, hvorpå sagen om tegninger er blevet håndteret af
muslimerne. Jeg hører: Nu kan det være nok!
Så jeg tror, at muslimerne har skudt sig selv noget så gevaldigt i deres
egen fødder - og at de ikke er klar over det endnu.

Se evt. mit indlæg ovenfor - det hedder "undskyld".

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 12:23

Jim wrote:
> [...]
> Deres opholdstilladelser bliver gransket nøje i meget nær fremtid.
> Pia K. og partiet høster stor tilslutning for DF-politikken i denne sag.

De ender med at få så mange stemmer at de skal helt ud til
landsbytosserne for at finde kandidater
Og så forsvinder topstyringen nok.

--

Christian

Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-06 14:22

> De ender med at få så mange stemmer at de skal helt ud til
> landsbytosserne for at finde kandidater
> Og så forsvinder topstyringen nok.

De får no så mange stemmer så DF alene har 90 mandater

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-02-06 10:44

Pjensen73 wrote:

> De får no så mange stemmer så DF alene har 90 mandater

Det scenarie er frygteligt at tænke på, DK regeret af landsbytosser.

DF er og bliver ikke andet end et støtteparti for en borgerlig
regering.

--

Christian (borgerlig vælger)