Tunderbird 1.0
Fra : Per H

Dato : 02-02-06 21:28

jeg får meddelse om jeg vil benytte Tb som standart mail program, og
uanset om jeg trykker ja, bliver jeg spurgt om det igen ved boot. i
internetinstillinger står det at TB er standart mailprg.

hvor kan jeg ændre det, så jeg ikke bliver spurgt.

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-02-06 22:40

Den 02-02-06 21.27 skrev Per H følgende:
> jeg får meddelse om jeg vil benytte Tb som standart mail program, og
> uanset om jeg trykker ja, bliver jeg spurgt om det igen ved boot. i
> internetinstillinger står det at TB er standart mailprg.

Overvej at installere Thunderbird version 1.5 - også selvom det ikke
løser dit problem.

> hvor kan jeg ændre det, så jeg ikke bliver spurgt.

I Windows XP:
Klik på Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer =>
=> Angiv programadgang og -standarder => Brugerdefineret => Vælg
Thunderbird som standard mailperogram.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Per H

Dato : 03-02-06 10:09

On Thu, 02 Feb 2006 22:40:17 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Overvej at installere Thunderbird version 1.5 - også selvom det ikke
>løser dit problem.

har haft den inde, men der er slet ikke de themes jeg ønsker, så jeg
venter lidt endnu.

Vh Per