Saudi Arabien vil have respekt
Fra : dktekno

Dato : 02-02-06 17:19

Saudi Arabien kræver at Danmark respekterer islam.

Men Saudi Arabien respekterer ikke selv andre religioner - f.eks.
kristendommen.

http://www.worthynews.com/news-features/christian-persecution-watch.html

Saudi Arabien er dobbeltmoralsk.

Hvorfor gælder respekt kun én vej? Hvorfor vil samtlige flere tusinde, hvis
ikke millioner af danskere have, at vi skal lytte til Saudi Arabien og
indrette os og respektere Saudi Arabien og have gode diplomatiske
forbindelser med dem, når Saudi Arabien er et så intollerant land?

Saudi Arabien er langt mere intollerant over for andre kulturer end Danmark
er!

Men alligevel er det Saudi Arabien der i verdens medier fremstår som den
ærlige og den gode og den dygtige og den der kræver respekt. Men
virkeligheden er en helt anden.

I Saudi Arabien bliver kristne ikke blot forfulgt af det store muslimske
flertal. Nej, det er saudiske MYNDIGHEDER der direkte går ind og er
intolerante over for ikke-muslimer!

Og de kræver respekt?

Tal om dobbeltmoral!

Fra : hanzen

Dato : 02-02-06 17:47

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Saudi Arabien kræver at Danmark respekterer islam.

Respekt er ikke noget man kræver.
Det er noget man gør sig fortjent til.
--
hilzen
hanzen

Fra : Norma

Dato : 02-02-06 18:54

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak, du skriver det, jeg ellers ville have skrevet :)

Sjovt nok vurderer politikere tilsyneladende Saudi med en vis form for
respekt, til trods for at landet bryder nok stort set alle
menneskerettigheder,
og i hvert fald hverken har religionsfrihed eller pæn behandling af
indvandrere.
Man kan så vidt jeg ved, kun opnå saudisk statsborgerskab, såfrem man er i
familie med en saudisk kvinde, der kun må gifte sig med en etnisk saudisk
mand.
Så det er lig med ingen.

Og jeg synes, der er rimeligt at have i baghovedet, inden man falder for
muslimsk provokation.

Norma

Fra : hanzen

Dato : 02-02-06 20:59

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> Tak, du skriver det, jeg ellers ville have skrevet :)

Altid glad for at kunne hjælpe.

> [...]
> familie med en saudisk kvinde, der kun må gifte sig med en etnisk saudisk

..

Jamen de behandler muhamedanerne pænt. Det er det der betyder noget i dag.
--
hilzen
hanzen

Fra : Thomas H.

Dato : 02-02-06 17:55

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Saudi Arabien kræver at Danmark respekterer islam.
>
> Men Saudi Arabien respekterer ikke selv andre religioner - f.eks.
> kristendommen.

Nej man skulle mene at det var en meget relevant modspørgsmål for Anders
Fogh Rasmussen eller nogle af de store i EU, at stille lederne i Saudi ...
jeg forstår ikke hvordan se skulle kunne snakke uden om, selvom de er gode
til det.

Saudi: I skal respektere Islam i jeres lande!
EU: Det gør vi skam allerede, men hvorfor forfølger I så kristne i jeres
land?

Hvor svært er det?

Fra : NoTrabajo

Dato : 02-02-06 18:27

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i

> Saudi: I skal respektere Islam i jeres lande!
> EU: Det gør vi skam allerede, men hvorfor forfølger I så kristne i
> jeres land?
>
> Hvor svært er det?

Det er meget svært, da det ville meget politisk ukorrekt at gøre som
ovenstående. Hvis EU gjorde sådan mod saudierne, ville de opfatte det som
en stor provokation og udstede en eller anden fatwa mod EU.

I tredverne blev nazismen ikke bekæmpet i tide. I vor tid er det
koranfascismen, som ikke bliver bekæmpet i tide.
--
NoTrabajo

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 20:50

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Saudi Arabien kræver at Danmark respekterer islam.

SaudiArabien skal bombes og hærges nu! Dræb lortet!