Jordansk avis trykker Muhammed-tegninger
Fra : Vidal

Dato : 02-02-06 13:08

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-02-06 13:25

Vidal wrote:

SÅDAN !!
Endelig er der nogen som kommer ud af trancen og fatter noget.

--

Christian

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-02-06 15:06

"Christian B. Andresen" skrev i en meddelelse

Vidal wrote:

SÅDAN !!
Endelig er der nogen som kommer ud af trancen og fatter noget.

Jamen så TAK til Jordan - det progressive land i mellemøsten, som gør
så meget for at landets unge skal have lov at være frie og glade og bære
tøj, som passer til det varme klima.

De kan tillade sig at gå ud om aftenen og i det hele taget leve næsten
som os andre. Lad os håbe de får lov, at blive ved med at holde den
stil.

Ruth

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-06 18:45

Ruth Nielsen <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> Jamen så TAK til Jordan - det progressive land i mellemøsten

Ja, det land der i dag kommer tættest på den oplyste enevælde, som i
Frederik IIs Preussen, Joseph IIs Tyskland/Østrig eller Reza IIs Persien
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 02-02-06 15:49

On 2 Feb 2006 04:24:46 -0800, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>SÅDAN !!
>Endelig er der nogen som kommer ud af trancen og fatter noget.

Det er flot, og overraskende at man dernede kan finde folk med langt
mere forståelse for principperne i denne diskussion end man oplever
det hos visse elementer i denne gruppe.

Fra : Martin K

Dato : 02-02-06 13:52

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

Det var modigt gjort. Lad os håbe, flere aviser i Muhammedanien følger
efter, og at denne sag kan få sat lidt skub i udviklingen i regionen.

--
Martin K

Kæmp for alt hvad du har kært
Dø om så det gælder
(Eller mist nogen markedsandele)

Fra : ruwaldo

Dato : 02-02-06 14:27

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
(SNIP) - og at denne sag kan få sat lidt skub i udviklingen i regionen.

Vil nærmere sige - Skub i kulturen. Det er kulturarv, fra generation til
generation, de(fleste)
stadig lever efter. Men mon ikke, der snart er et job ledig på den
føromtalte avis.....

ruwaldo

Fra : Thomas J.

Dato : 02-02-06 15:26

Den Thu, 2 Feb 2006 14:26:36 +0100 sendte "ruwaldo"
<ruwaldo@haderspam.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>generation, de(fleste)
>stadig lever efter. Men mon ikke, der snart er et job ledig på den

Hvaffor en avis ? *kaboom.avi*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-06 19:15

Martin K <n@da.spam> wrote:

> Muhammedanien

Hvorfor ikke bruge vendingen »den islamiske verden« eller deres eget
»Dar al-Islam«? Dine indlæg får ellers en alt for rabiat, nærmest
glistupsk, fremtrædelsesform.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-02-06 15:08

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

Hatten af for redaktøren, dejligt at se at nogen kan holde hovedet koldt i
denne heksekedeltid.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-02-06 15:10

Ruth Nielsen wrote:

> Jamen så TAK til Jordan - det progressive land i mellemøsten, som gør
> så meget for at landets unge skal have lov at være frie og glade og bære
> tøj, som passer til det varme klima.

Jeg ved ikke om Jordan er så progressivt, men det er min opfattelse at
Egypten og Jordan er de mest vestlige lande.

> De kan tillade sig at gå ud om aftenen og i det hele taget leve næsten
> som os andre. Lad os håbe de får lov, at blive ved med at holde den
> stil.

Når nu Irak er blevet et demokrati hvad det nu indbefatter, så vil
dets naboers regimer frygte at det er deres tur næste gang, og det
kunne blive hjulpet på vej fra Egypten og Jordan, nu Hamas har bombet
Palestinas fremtid i smadder.

Libanon er måske også et upcomming demokrati ?

--

Christian

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-06 19:15

> [...]

> dets naboers regimer frygte at det er deres tur næste gang, og det
> kunne blive hjulpet på vej fra Egypten og Jordan, nu Hamas har bombet

Tjae, lad os se om der kommer en uafhængig palæstinensisk stat, eller om
Jordan igen overtager kontrollen med Vestbredden, eller rettere de 90%
af den, som ligger øst for det israelske sikkerhedshegn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-02-06 15:57

Vidal skrev:

Helt klar "ræspæææækt", dèr!

Det er dog rart at se at der faktisk er en mellemøstlig muslim, der for
en enkelt gangs skyld evner selvkritik!

Anders Peter Johnsen