GPRS ?
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 02-02-06 10:02

Hej alle

I må sige til hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørge i.

Hvor kan jeg finde et dækningskort over GPRS ?

MVH

Henrik

Fra : Paw P Larsen

Dato : 02-02-06 11:20

Henrik Jørgensen wrote:
> Hej alle
>
> I må sige til hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørge i.
>
> Hvor kan jeg finde et dækningskort over GPRS ?

Til hvilken operatør?

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 02-02-06 14:01

Det er Sonofon, har kikket på deres side, men kan kun finde nogle gsm kort.

Men det er måske det samme, det bliver brugt til sporing af bil.

Henrik

Fra : Fischer

Dato : 02-02-06 16:18

> Men det er måske det samme, det bliver brugt til
> sporing af bil.

Øh. Mener du så ikke GPS?

*Fischer

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 02-02-06 16:35

Det er en gps modtager men for at fortælle mig hvor køretøjet er, så sender
den et GPRS signal ud.
Så kan jeg se på computer / SMS hvor bilen er.
Se mere her = http://www.care4all.com

MVH

Henrik

Fra : Fischer

Dato : 02-02-06 21:18

> Det er en gps modtager men for at fortælle mig hvor køretøjet er, så
> sender den et GPRS signal ud.
> Så kan jeg se på computer / SMS hvor bilen er.
> Se mere her = http://www.care4all.com

Det er ret svært at få noget fornuftigt ud af den side.

Men der er GPRS-dækning alle steder hvor der er mobildækning hos den
pågældende operatør.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-02-06 18:37

Fischer expressed precisely :
> Men der er GPRS-dækning alle steder hvor der er mobildækning hos den
> pågældende operatør.

Syns jeg har hørt at GPRS kun er på det ene af netværkene (900 eller
1800) kan det være rigtigt ?

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : Thomas Johansen

Dato : 06-02-06 12:28

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> Fischer expressed precisely :
>
> Syns jeg har hørt at GPRS kun er på det ene af netværkene (900 eller
> 1800) kan det være rigtigt ?

Nej...

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 02-02-06 11:24

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I må sige til hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørge i.
>
> Hvor kan jeg finde et dækningskort over GPRS ?

Tror ikke du kan finde et særligt GPRS dækningskort...

Principielt tror jeg mobiloperatørerne "påstår" de har GPRS dækning alle de
steder de har alm. mobildækning, men det er nok en udtalelse man skal tage
med et gran salt...

/Keld

Fra : Paw P Larsen

Dato : 02-02-06 12:44

Keld Rosenberg wrote:
> Principielt tror jeg mobiloperatørerne "påstår" de har GPRS dækning alle de
> steder de har alm. mobildækning, men det er nok en udtalelse man skal tage
> med et gran salt...

Jeg tror det er sundere at forvente der er GPRS når de lover
indendørsdækning, og håber når det er i-bil- eller udendørsdækning.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 02-02-06 13:20

> Jeg tror det er sundere at forvente der er GPRS når de lover
> indendørsdækning, og håber når det er i-bil- eller udendørsdækning.

Tror jeg kan være en rimelig antagelse...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-02-06 21:16

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> Jeg tror det er sundere at forvente der er GPRS når de lover
> indendørsdækning, og håber når det er i-bil- eller udendørsdækning.

Ja men man kan nok også antage at det kommer væselig an på anbringelsen af
mobilen, ligger der bare en normal lomme mobil i sikringsboksen i bilen med
skærmende vægge omkring sig, giver det sikkert meget dårligere dækning end
hvis det blev modtaget med en full size udvendig antenne.