Anton Berg Likørflasker, navn på abrikosen
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 01-02-06 23:08

Jeg har altid elsket Anton Bergs likør(sprut)flasker, og helt specielt en
variant med Abrikos likør. Det er frygtelig længe sinden jeg har kunnet
opsnuse likørflaskerne med denne likør, og spekulerer nu på om jeg evt.
kunne finde likøren - jeg ved bare ikke hvad den hed?
Nogen der ved det?
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-02-06 23:47

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43e13145$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> opsnuse likørflaskerne med denne likør, og spekulerer nu på om jeg evt.
> kunne finde likøren - jeg ved bare ikke hvad den hed?

Hvis man roder lidt på deres hjemmeside, kan man finde et skema til
uopfordrede ansøgninger (!). Dette skema kan også bruges til at stille
spørgsmål mv, så ku du ikke prøve at spørge Anthon og venner?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-02-06 23:51

Hej Heidi
Jeg tror vistnok at navnet var/er " Marie Brizard"

Mvh Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-06 00:09

"Peter Larsen" <prl@privat.dk> wrote in message
> Jeg tror vistnok at navnet var/er " Marie Brizard"

Det er uden overlap.
Marie Brizard var store mht abrikoslikør i min barndom og er nu
overgået af Bols og andre

Fra : Max

Dato : 02-02-06 00:58

Hej Peter

> Jeg tror vistnok at navnet var/er " Marie Brizard"

Lyder korrekt "Marie Brizard Apry" hvis det er aprikos likør.

http://www.barfish.de/catalog/index.php/manufacturers_id/128/sort/2a/products_id/541

Mvh Max