Opfordring til danske medier: Bring tegnin~
Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-06 17:42

Hvornår ser vi JP's kollegaer stille sig solidariske, som vi ser udenlandske
medier gøre i disse dage? Hvorfor bringer aviser som Berlingske Tidende,
JydskeVestkysten, Kristeligt Dagblad, BT, Ekstra Bladet osv. ikke de famøse
Muhammed-tegninger?

Jeg vil opfordre alle til at lægge pres på vore respektive ynglingsaviser,
så også de stiller op i kampen for ytringsfriheden. Selvom vi muligvis er
uenige i JP's dispositioner, skylder vi alle at bakke op om, at den danske
ytrings- og pressefrihed ikke er til debat under nogen omstændigheder.

Jeg har med vilje ikke nævnt Politiken. De har for længst solgt deres sjæl
til Islam.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-06 17:59

> [...]
> og pressefrihed ikke er til debat under nogen omstændigheder.
>
> Jeg har med vilje ikke nævnt Politiken. De har for længst solgt deres sjæl

Vi kan jo prøve at sende en mail til dem og opfordre dem til at vise
tegningerne.

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 30-01-06 18:45

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi kan jo prøve at sende en mail til dem og opfordre dem til at vise
> tegningerne.

E N I G.

Flere aviser verden over følger nu JP og publiserer tegningerne i protest
over den muslimske reaktion.

Fra : OH

Dato : 01-02-06 23:20

> [...]
> ytrings- og pressefrihed ikke er til debat under nogen omstændigheder.
>
> Jeg har med vilje ikke nævnt Politiken. De har for længst solgt deres sjæl

Ja - det er jeg enig i
Hvor er især Ekstrabladet, som ellers bruger mange reklamekroner på, at
fortælle "De tør - hvor andre ti'er"
De tør ikke noget som helst, andet end at bringe luderannoncer og nøgne
tøser - tjaee det er der vel nok osse flere læsere i, end at få snuden i
klemme mellem Muhammeds baller.

Ole H