Hjælp til kurve
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-06 16:21

Hej folkens

Jeg har ikke nogen kat selv, kun en lille vovse på 75 kg. Min far har
spurgt mig om katte og kattenes slaver vil være interesseret i kurve
som disse fire.

Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

http://triane.trinekc.dk/Billeder/toetager.jpg
http://triane.trinekc.dk/Billeder/jernlaage.jpg
http://triane.trinekc.dk/Billeder/fletlaage.jpg
http://triane.trinekc.dk/Billeder/hule.jpg

Mvh Trine

Fra : Tina M.

Dato : 01-02-06 16:54

> [...]
> som disse fire.
>
> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

Hej Trine

Helt bestemt - både den øverste og den nederste

De to andre er sådan lidt transport-agtige, og ikke så sikre, når det kommer
til stykket, så heller de to andre til hjemme/hyggebrug.

Mvh

Tina

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 01-02-06 17:08

<klip> http://triane.trinekc.dk/Billeder/toetager.jpg

Ej, det var da en smart og pladsbesparende hule/kurv.

Jo, det ligner da nogle ting, jeg godt kunne finde på at købe :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 01-02-06 18:13

> [...]
> som disse fire.
>
> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

Vil også sige ja til 1 og 4. Især 1´eren er ret smart. En kat inden i hulen
og en ovenpå til at slå den anden i hovedet

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-06 18:20

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> writes:

> Vil også sige ja til 1 og 4. Især 1´eren er ret smart. En kat inden i hulen
> og en ovenpå til at slå den anden i hovedet

Det ville jeg gerne se et billede af. :) Hvorfor må jeg ikke få en
kat?

Og tak for hjælpen.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Lene

Dato : 01-02-06 18:11

> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

Jeg har det ligesom Heidi: Den første og den sidste kurv ville være særdeles
interessante.
Er de til salg?
MVH Lene

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-06 18:50

"Lene" <lesletdette@satzone.com> writes:

> Jeg har det ligesom Heidi: Den første og den sidste kurv ville være særdeles
> interessante.
> Er de til salg?

Jeg har lige postet i dk.marked.kommerciel

Mvh Trine

Fra : Hanne Engermann

Dato : 01-02-06 18:32

> [...]
> som disse fire.
>
> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

Jeg ville satse på nr. 1 og 4. Har for øvrigt selv nr. 4, og den er
kattene glade for. Men jeg kunne bestemt godt tænke mig nr. 1, hvis den
vel at mærke er stor nok i diameteren, da jeg har Maine Coons

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-06 18:46

Hanne Engermann <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> writes:

> Jeg ville satse på nr. 1 og 4. Har for øvrigt selv nr. 4, og den er
> kattene glade for. Men jeg kunne bestemt godt tænke mig nr. 1, hvis den
> vel at mærke er stor nok i diameteren, da jeg har Maine Coons

Den er 36 cm i diameter, men jeg aner ikke hvor meget sådan en dejlig
blød ting fylder.

Har du tilfældigvis et billede af kattene i nummer 4?

Mvh Trine

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 01-02-06 19:00

Vi har den øverste her i huset, købt på en udstilling - Og den er meget
populær, og ser pæn ud.
Selv vores kæmpemæssige kastrathan, klemmer sig ind i hulen.
den er et hit.
Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-02-06 03:20

> [...]
> blød ting fylder.
>
> Har du tilfældigvis et billede af kattene i nummer 4?

Næh, det har jeg ikke, men jeg har en tilsvarende liggeplade (rund) med
36 cm i diameter, og den er faktisk for lille. :>(

Fra : fam. Ager

Dato : 01-02-06 20:18

> [...]
> som disse fire.
>
> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

jeg har kurvetransporten med jernlågen.. den bliver flittigt brugt som
hyggehule dog uden låge i. den er såmænd meget sød at have stående.
den øverste har jeg set fornylig i vores dyrehandel, den er køn, men mine
fede katte ville vælte den i deres forsøg på at hoppe op er jeg sikker på..
måske med barduner og teltpløkker ville det gå..((-;

mvh. marie

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 02-02-06 10:48

> [...]
> som disse fire.
>
> Kan I måske hjælpe mig? Ville jeres katte kunne lide dem?

Ja, 1 og 4 ser gode ud, jeg er dog også lidt bange for deres størrelse i
forhold til Maine Coons.

Transportkurvene ville jeg aldrig købe. De er alt for usikre, og
lukkemekanismerne er ofte for dårlige. Så her foretrækker jeg kasser,
der måske ikke er helt så kønne, men til gengæld praktiske og sikre.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar