Q: Alternativ til OE..??
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 09:30

Hejsa

Jeg mangler et mailprogram, som kan administrere flere konti på denne måde
at være mail-server jeg henter fra, har hver sin indbakke, eller folder om
man vil, hvilket program kan klare det...??

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-02-06 10:05

Carsten & Ann skrev:

> Jeg mangler et mailprogram, som kan administrere flere konti på denne måde
> at være mail-server jeg henter fra, har hver sin indbakke, eller folder om
> man vil, hvilket program kan klare det...??

Dialog fra 40tude. Det kan bruges gratis.

   http://www.40tude.com/dialog/

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 15:23

Hej Bertel

Ja, her mødes vi åbenbart også

> Dialog fra 40tude. Det kan bruges gratis.
>
> http://www.40tude.com/dialog/

Synes det ligner meget mere et news program, end et egentlig mail program,
FoxMail ser meget interessant ud, så det vil jeg i hvrt fald lige arbejde
lidt med

Takker for svaret

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-02-06 10:17

Den 01 feb 2006 skrev Carsten & Ann i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> denne måde at være mail-server jeg henter fra, har hver sin
> indbakke, eller folder om man vil, hvilket program kan klare

Foxmail: http://www.foxmail.dk/

Lars Klintholm

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 15:21

Hej Lars

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Den 01 feb 2006 skrev Carsten & Ann i
> dk.edb.internet.software.mail+news:

> Foxmail: http://www.foxmail.dk/

Det ser sgu da slet ikke dårligt ud, man opretter en ny konto, og vupti, så
har man et helt nyt sæt foldere og indbakke

Det skal der lige leges lidt med

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-02-06 15:46

On 01 feb 2006, Lars Klintholm wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Foxmail: http://www.foxmail.dk/

Sparsomt med info på den side desværre.

Screenshots, features, specs. m.v. er altid interessant når der
kommer potentielle alternativer til en mail klient

Lidt irriterende at man skal til at installere en klient for at se
hvad den kan.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-02-06 16:01

Palle Jensen skrev:

>Sparsomt med info på den side desværre.

Hvad med et review på engelsk af den
http://email.about.com/cs/winclientreviews/gr/foxmail.htm

En note fra en tidligere foxmail-bruger (mig selv)
Afsendelse af gmail i foxmail er noget "hø", da den ikke kan finde ud af
at logge ud fra gmails smtp-server.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-02-06 23:07

Den 01 feb 2006 skrev Ivan V. Klattrup i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Afsendelse af gmail i foxmail er noget "hø", da den ikke kan finde
> ud af at logge ud fra gmails smtp-server.

Det har jeg ingen problemer med.
Kører Foxmail ver. 6, er det den du har testet?

Lars Klintholm

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-02-06 23:31

Lars Klintholm skrev:

>Kører Foxmail ver. 6, er det den du har testet?

Nej det er ikke betasoftwaren jeg brugte, det er v. 5 jeg brugte.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-02-06 23:39

Ivan V. Klattrup skrev:

>Nej det er ikke betasoftwaren jeg brugte, det er v. 5 jeg brugte.

Skal ikke have noget som laver underlige ting
https://www.hazeleger.net/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1132569471/17#17

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-02-06 17:40

Den 01 feb 2006 skrev Palle Jensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Screenshots, features, specs. m.v. er altid interessant når der
> kommer potentielle alternativer til en mail klient

http://www.softpedia.com/progScreenshots/Foxmail-Screenshot-4236.html

http://www.vtr-hardware.com/articles/a4512_2.html

Lars Klintholm

Fra : Jørn Andersen

Dato : 01-02-06 17:13

On Wed, 1 Feb 2006 09:30:07 +0100, "Carsten & Ann"
<blue22deep]a[yahoo.co.uk> wrote:

>Jeg mangler et mailprogram, som kan administrere flere konti på denne måde
>at være mail-server jeg henter fra, har hver sin indbakke, eller folder om
>man vil, hvilket program kan klare det...??

Hvis du i øvrigt er tilfreds med OE, så har den en funktion, der
hedder "Meddelelsesregler", som bl.a. kan sortere efter hvilken konto,
meddelelsen kommer ind gennem.
Funktioner | Meddelelsesregler i menuen.

Og det har de fleste email-programmer iøvrigt, så det er hverken en
anbefaling af at bruge OE eller at lade være

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 18:52

Hej Jørn

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og det har de fleste email-programmer iøvrigt, så det er hverken en
> anbefaling af at bruge OE eller at lade være

Det er sgu da ikke så dårligt

Har faktisk ikke noget som sådan at udsætte på OE, vidste blot ikke at den
kunne sortere på den måde, og det er jo også det, man har vænnet sig til at
bruge den, og dens genvejstaster, de er anderledes i de andre programmer,
har jeg funde ud af, men det er jo nok meget naturligt...

Så mange tak for svaret, som sparede mig for besværet med at få nogle andre
tastekombinationer ind i fingrene

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : klintholm@gmail.com