Har de ikke en internetshop?
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-06 20:57

På udstillingen i Dragør var der en stand der havde de lækreste ting i sådan
noget lyst "håndklædestof". Man kunne bla få puder med kugler i alverdens
størrelser og former og senge i flet med lækre puder i.
Det hele var (så vidt jeg husker) i det lyse håndklæde-agtige stof.
Nogle der ved hvad det firma hedder? ... mener det var tysk. Et link til dem
eller en dansk forhandler ville være super

Hilsen Nina

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 31-01-06 23:58

On Tue, 31 Jan 2006 20:57:25 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<mail@tenderNOSPAMtribes.dk> wrote:

> [...]
>Nogle der ved hvad det firma hedder? ... mener det var tysk. Et link til dem
>eller en dansk forhandler ville være super

Hej Nina

Mener du de her huler som er hvide og lavet af vaskbart tykt bomuld?
http://www.katzen-deko.de/assets/s2dmain.html?http://www.katzen-deko.de/zubehoer/50145795d3103a7ba.html

Fra : Nina Sørensen

Dato : 01-02-06 10:55

> Hej Nina
>
> Mener du de her huler som er hvide og lavet af vaskbart tykt bomuld?

http://www.katzen-deko.de/assets/s2dmain.html?http://www.katzen-deko.de/zubehoer/50145795d3103a7ba.html

Jepper! Det er vist dem.
Og hvad hedder de kugler der er indeni så på tysk? *G*

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 01-02-06 14:43

On Wed, 01 Feb 2006 10:54:38 +0100, Nina Sørensen
<mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> wrote:

>http://www.katzen-deko.de/assets/s2dmain.html?http://www.katzen-deko.de/zubehoer/50145795d3103a7ba.html
>>

>Jepper! Det er vist dem.
>Og hvad hedder de kugler der er indeni så på tysk? *G*

Uhh godt spørgsmål ...Silikonfüllung vil mit umiddelbare gæt være

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 01-02-06 00:43

Hej Nina

Prøv at kigge på www.petfun.de, de har mange pæne ting.

M.v.h.
Lise

Fra : Ida

Dato : 01-02-06 16:59

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:43dff5eb$0$2424$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Nina
>
> Prøv at kigge på www.petfun.de, de har mange pæne ting.
>
> M.v.h.
> Lise

Hej

Jeg har selv bestilt et klatremiljø fra ovennævnte forhandler og afhentede
det derefter på en dansk udstilling, hvor de var med alle deres varer.
Alle deres produkter er gennemført lækre at se og føle på og kattene er
mindst lige så begejstrede som jeg - kan klart anbefales herfra

Link til side med oplysninger om udstillinger de deltager på:
http://www.petfun.de/Messe-kalender.htm
De skriver selv om sengene: "Bettchen sind extra mit viel, weichem Silikon
gefüllt"

Alt godt
Ida

www.maine-coons.dk