Bombetrusler mod JP
Fra : Lion King

Dato : 31-01-06 18:05

Så er der fremsat bombetrusler mod JyllandsPostens kontorer i Århus og
København

Fra : Lion King

Dato : 31-01-06 18:30
Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 31-01-06 21:07

"Lion King" <ceo@example.com> skrev i en meddelelse
> Så er der fremsat bombetrusler mod JyllandsPostens kontorer i Århus og
> København
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/31/172551.htm

NEJ, Overhovedet ikke - Det er en "Dialog"

Fra : Wilstrup

Dato : 31-01-06 21:40

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:43dfc356$0$2479$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Lion King" <ceo@example.com> skrev i en meddelelse

> NEJ, Overhovedet ikke - Det er en "Dialog"

Bombetrusler og vold er for primitivt -man kan kun tage afstand fra den
slags. Og nej -det er ikke en "dialog".
--
Wilstrup

Fra : Martin

Dato : 31-01-06 21:51

Wilstrup skrev:

> Bombetrusler og vold er for primitivt -man kan kun tage afstand fra den
> slags. Og nej -det er ikke en "dialog".
> --
"Dialog" er ikke ensidig, så jeg vil give dig ret. Men alligevel. Det
er et budskab fra nogle at de ikke kan komme igennem de institutionelle
kanaler med deres opråb og håbe på de bliver hørt. Men hvor meget
dialog var der op til Oktober 1917, og her sejrede Onskabens Imperium
alligevel i 60 år? ))

Mvh
Martin