Nu er det totalt rablet for dem
Fra : Carl

Dato : 31-01-06 17:54

Glæd jer til at hører hvad der skete ved pressemødet i Islamisk Trossamfund
lokaler på Dotheavej

Send dem med første fly hjem. Hold da helt kæft, hvor langt ude kan man
være.

De er overhoved ikke interreseret i at løse noget som helt, de ønsker vold
og de ønsker åbenlyst at holde konflikten kørerne så langt tid at deres navn
er slået fast i deres hjemlande

Carl

Fra : Carl

Dato : 31-01-06 18:10

> [...]
> og de ønsker åbenlyst at holde konflikten kørerne så langt tid at deres

Okay. TV2 nyhederne ønskede ikke at vise det, men så er det her:

De ønsker ikke at hjælpe Danmark, fordi de påstår at JP ikke har givet hele
undskyldningen til de muslimske tv kanaler og AFR's undskyldning er ikke
accepteret og han skal komme med en ny.

Carl

Fra : Pjensen73

Dato : 31-01-06 18:11

> [...]
> undskyldningen til de muslimske tv kanaler og AFR's undskyldning er ikke

Har du ikke et link, for der er nok en masse halalhipier som ikke tror
på det, før de får det bevist.

Fra : Carl

Dato : 31-01-06 18:35

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

Trossamfund

> Har du ikke et link, for der er nok en masse halalhipier som ikke tror
> på det, før de får det bevist.

Desværre ikke. Jeg så det på DR2 kl 1700
Jeg regner med at tvavisen vil fortælle om det.

Carl

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 31-01-06 20:43

"Pjensen73" skrev i en meddelelse

Trossamfund

Jamen nu har der jo været tv-avis.

Men vi er da spændte på at høre, hvad det er.

ruth

Fra : PJ

Dato : 31-01-06 18:13

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og de ønsker åbenlyst at holde konflikten kørerne så langt tid at deres

Ja!! Det er ved at være for meget at se og høre på som dansker!!
Der blev i TV2-nyhederne her kl. 18:00 af PET opfordret til at danskerne
ikke gik til modaktioner... altså må nogen være klar over at det er ved at
være for meget for den danske befolkning at se og høre på den ballade som
"danske" udsendinge har medvirket til... er vi tæt på at gå ud i gaderne og
markere hvem vi er og hvad vi står for da... eller er det det nogle frygter
at vi gør ?
En helt sikker ting er at det er langt over stregen som det er allerede nu
!!

PJ.

Fra : Thomas J.

Dato : 01-02-06 09:33

Den Tue, 31 Jan 2006 18:12:47 +0100 sendte "PJ" <mig@selv.invalid>
følgende røgsignaler:

> [...]
>at vi gør ?
>En helt sikker ting er at det er langt over stregen som det er allerede nu

Jeg kom i den forbindelse til at tænke på 9. april 1940 (ja, jeg var
der ikke selv, men vi har jo snart fået det at vide så ofte, så det
næsten er som at være der selv).

Dengang vi blev løbet over ende af nazisterne, skyndte myndighederne
sig også at mane til besindelse og loyal optræden overfor disse
horder. Ganske som vi ser PET gøre det nu.
Regeringen havde også dengang travlt med at smide bukserne og bøje sig
forventningsfuldt forover, så de kunne få den i røven af de fremmede.

Men de gjorde regning uden vært.

Danskerne er tålmodige mennesker der kan finde sig i meget, men på et
tidspunkt er bægeret fyldt, og så rejser de sig som en samlet nation,
minus de sædvanlige kollaboratører og landsforrædere, og viser fjenden
døren.

Det er dét regeringen, resten af folketinget og PET er bange for er
ved at ske.

For som en præsident sagde for ikke så længe siden: "Enten er de med
os, eller også er de imod os".

Det er på tide at politikerne klart vælger side.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : B. Nice

Dato : 01-02-06 10:11

On Wed, 01 Feb 2006 09:32:38 +0100, Thomas J.
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>døren.
>
>Det er dét regeringen, resten af folketinget og PET er bange for er

Jeg mener ikke din sammenligning holder.

Jeg tillader mig at fastholde at "fjenden" i den aktuelle situation er
et *mindretal* af muslimske fanatikere som desværre har tilranet sig
så megen magt at flertallet (med alt for få undtagelser) ikke engang
tør sige dem imod. Et fanatisk mindretal som bæres frem af totalitære
mellemøstlige regimers brug af den aktuelle sag i et politisk
anliggende.

Vi skal under ingen omstændigheder finde os i deres dogmer og trusler,
men vi skal heller ikke under nogen omstændigheder falde ned på deres
niveau og da slet ikke gribe til udemokratiske metoder. Hvis de ikke
kan imødegås med demokratiske midler kan vi ligeså godt afskaffe
demokratiet.

I øvrigt finder jeg cirkulerende SMS'er om at boykotte muslimske
forretninger over en bred kam på et alt for lavt niveau og et udtryk
for at vi lader os frustrere og provokere.

Jeg vil blive meget ked af at være dansker hvis jeg lørdag aften skal
se billeder af koran-afbrændinger på rådhuspladsen som der, hvis
rygterne taler sandt, opfordres til i rundsendte mails.

Der er ingen grund til at vi bidrager til at piske stemningen op.

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 14:09

B. Nice wrote:
> [...]

> niveau og da slet ikke gribe til udemokratiske metoder. Hvis de ikke
> kan imødegås med demokratiske midler kan vi ligeså godt afskaffe

Det kommer alligevel til at ske. Når ytringsfriheden fjernes er der taget et
stort skridt på vejen. Men hvis demokratiet skal afskaffes, så lad det være
os danskere, der styrer diktatorisk. Så er der i det mindste en chance for,
at vi kan få genindført demokratiet igen, når "projekt multificering" er
rullet tilbage.

Desuden er jeg ikke interesseret i demokrati i Danmark, hvis muhamedanerne
kommer i flertal. De skal ikke bestemme her i landet. Heller ikke selv om de
er flertallet. Demokrati dur ikke, når der blandes religion ind i det. Man
kan ikke stemme om tro. Jo okay, det kan man godt; men det er meningsløst.
Ligeså meningsløst som demokratiet i hedengangne DDR.

Danmark er vigtigere for mig end demokratiske spilleregler. Hvis flertallet
besluttede at nedlægge Danmark eller bare væsentlige dele af dansk kultur,
ville jeg ikke respektere det. Demokrati kan bruges til at bilægge sager til
et vist punkt - og ikke længere. Grænsen er ved at blive overskredet.