Hvornår får vi en bombe i Kbh?
Fra : Thomas H.

Dato : 31-01-06 15:58

"På et andet billede med det danske flag, Jyllands-Posten og et bundt
dynamitstænger hedder det: 'Nogle folk lærer aldrig af deres fejl'."

Hvem er det egentlig der aldrig lærer??

Lidt tragikomisk at jeg engang skal forklare mine børnebørn hvem der
startede 3.verdenskrig:
Jo ser du, det var en lille dansk avis, der tegnede 12 fiktive mænd, det var
der så 1 milliard mennesker der blev sure over, og ville slå os allesammen i
hjel! Man prøvede i lang tid at tale sig fra det, men først da halvdelen af
EU's borgere var blevet halalslagtet, fandt man ud af at diplomati ikke
hjalp, og først der bombede man med atombomberne, så ingen kan bo i
mellemøsten de næste 2500 år - ja, nogle folk lærer aldrig af deres fejl.

Lidt surt at man prøver at blive et bedre menneske, og være knap så
fordomsfuld, at man så hele tiden får bevist at ens fordomme holder stik -
vi KAN altså ikke leve side om side med de mennesker

Fra : Lapzig

Dato : 31-01-06 16:07

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
> Lidt surt at man prøver at blive et bedre menneske, og være knap så
> fordomsfuld, at man så hele tiden får bevist at ens fordomme holder stik -
> vi KAN altså ikke leve side om side med de mennesker

Endnu mere utroligt er, at der er så mange, der ikke kan indse det.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 17:10

"Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid> wrote in message
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
>
> Endnu mere utroligt er, at der er så mange, der ikke kan indse det.

En religion næsten så uhyrlig som Islam, er godhedsindustriens om at
samliv med de fremmede er muligt

Mennesker er til *had* og behøver *fjendebilleder* og indses det, så
lad os holde AFSTAND
Godt at konflikten blev åbenbar i tide.

FJENDEBILLEDER:
En ven, hvis håb vi ikke kan gavne, vil vi hellere have som
fjende. Nietzsche
A man cannot be too careful in choice of his enemies.
Christopher Morley

Aldrig forstod den ene nabo den anden. Stedse undrede hans sjæl sig
over naboens indbildning og ondskab. . Nietzsche

At miste en fjende er et stort tab. Dronning Kristina

Overhør ikke den lyst der er i al anklagen. Nietzsche

Vennerne kalder sig oprigtige, fjenderne er det. Arthur Schopenhauer

Vore venner fortæller os, hvad vi skal gøre, vore fjender lærer os,
hvad vi skal gøre Johann Wolfgang von

Goethe

HAD

Hadet giver geniblik, ligesom kærlighed. Poul Martin
Møller

Had er der L Æ N G S T fornøjelser ved - man elsker i hast, men afsky
lever man med. Lord Byron

Hvad vi behøver er had. Herfra fødes vore ideer. Jean
Genet

I never worked better than when I am inspired by anger; for when I am
angry, I can write, pray, and preach well, for then my whole
temperament is quickened, my understanding sharpened, and all mundane
vexations and temptations depart. Martim Luther

A man has enemies, whom he cultivates, cherishes and nurses, and whom
he hopes will always remain so. Werner Schneyder

Der er også jalousi i had: vi ønsker at have vor fjende for os selv.
Friedrich Nietzsche

Had må¨gøre en produktiv - eller kunne man lige så godt elske.Karl
Kraus(jødisk debattør i Tyskland indtil 1933)

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-01-06 19:10

"Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
>
> Endnu mere utroligt er, at der er så mange, der ikke kan indse det.

Halalhippier og "humanister" fatter desværre ikke så meget. Det er på tide
at vi får stoppet de vanvittige muhamedanere og deres støtter,
halalhippierne.
--
NoTrabajo

Fra : Egon Stich

Dato : 01-02-06 14:43

"Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
>
> Endnu mere utroligt er, at der er så mange, der ikke kan indse det.

Det tror jeg såmænd nok, de kan.
De samtaler man i de sidste dage har haft på gader og stræder, har givet
indtryk for en udbredt harme over muhammedanerne.
Men det er jo ikke disse dagligdagens danskere, der høres i pressen, men
alene overklassen, der stadig har problemer med at indse egne fejltagelser.
Samt, naturligvis, repræsentanter for den industri, der alene tænker på
formuen.

Jeg tror ganske enkelt ikke, disse foragtelsesværdige grupper repræsenterer
det danske folk, men alene går eget ærinde.

MVH
Egon

Fra : Mark Jensen

Dato : 31-01-06 16:21

On Tue, 31 Jan 2006 15:57:42 +0100, "Thomas H."
> [...]

>fordomsfuld, at man så hele tiden får bevist at ens fordomme holder stik -
>vi KAN altså ikke leve side om side med de mennesker

Jeg har stadig en tillid til at det kan lade sig gøre over tid at
komme overens med de mennesker der er i Danmark nu.

Men jeg mener det må forekomme absurd at argumentere for en
lempeligere udlændigepolitik.
Tværtimod kunne den passende strammes endnu mere op i forbindelse med
familiesammenføring.

Fra : jodem

Dato : 31-01-06 16:35

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

> familiesammenføring.

Det er vist helt unødvendigt nu.

Fra : Martin K

Dato : 31-01-06 17:43

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message

> Men jeg mener det må forekomme absurd at argumentere for en
> lempeligere udlændigepolitik.
> Tværtimod kunne den passende strammes endnu mere op i forbindelse med
> familiesammenføring.

Mon ikke der er ved at være stemning for et totalt indvandrerstop fra
underudviklede lande generelt?

Ud over dette bør vi efter min mening se om ikke vi kan få iværksat nogen
repatrieringsordninger for indvandrere og efterkommere fra disse lande. Og
det skal også gælde dem med dansk statsborgerskab.

Der skal naturligvis ikke være tale om tvang, men om gulerodsmetoder i form
af økonomiske virkemidler. Hvordan sådan en gulerod helt konkret skulle
skrues sammen for at virke atttraktiv er ikke til at sige på forhånd, så det
må vi prøve os frem til. En løsning kunne være et stort engangsbeløb, en
anden kunne være en pakkeløsning med en bolig, lovning om livslang
forsørgelse på niveau med dansk kontanthjælp, gratis lægehjælp, etc., så de
kunne beholde samme levestandard som i Danmark, og der skulle nok også være
en fortrydelsesmulighed.

Der plejer altid at være nogen pessimister, der hver gang jeg lufter den
slags forslag straks skråsikkert påstår, at vi aldrig ville kunne få
overtalt en eneste indvandrer til at tage hjem, uanset hvor mange penge de
så fik. Men det kan vi jo ikke vide før vi har prøvet, vel? Og hvis vi gør
forsøget, og ingen siger ja, hvad har vi så mistet ved det?

--
Martin K

Kæmp for alt hvad du har kært
Dø om så det gælder
(Eller mist nogen markedsandele)

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-01-06 19:14

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
Og
> det skal også gælde dem med dansk statsborgerskab.

Nemlig, disse fanatiske muhamedanerudyr skal ud, skal de!
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-01-06 19:12

> [...]
> lempeligere udlændigepolitik.
> Tværtimod kunne den passende strammes endnu mere op i forbindelse med

Vi skal ikke have flere af disse dyr i menneskekrop her til landet. De skal
ud, skal de!
--
NoTrabajo

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 16:34

Thomas H. wrote:

> Lidt surt at man prøver at blive et bedre menneske, og være knap så
> fordomsfuld, at man så hele tiden får bevist at ens fordomme holder
> stik - vi KAN altså ikke leve side om side med de mennesker

Sådan er det, og historien bekræfter det.Vi vel se det bekræftet igen og
igen lige så længe multiprojektet står på. Nogenlunde lige så mange gange
vil apologeterne hævde 'enkeltstående' og forlange, at man ser bort fra det.

Fra : Lapzig

Dato : 31-01-06 21:58

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> igen lige så længe multiprojektet står på. Nogenlunde lige så mange gange
> vil apologeterne hævde 'enkeltstående' og forlange, at man ser bort fra

Kan nogen referere til historiske episoder til lidt godnatlæsning?

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 14:35

Lapzig wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Kan nogen referere til historiske episoder til lidt godnatlæsning?

Hvis man vil have godnatlæsning om den slags, kan der startes med koranen,
der gør virkeligt meget i at berette om forholdet. Derefter kan man f.eks.
læse lidt om armenernes skæbne i Tyrkiet. Der er også mange andre folkeslag,
hvis skæbne for muhamedansk hånd, man kan læse om. Man kan også slå efter,
hvad dhimmi er for en størrelse og hvordan ikke-muhamedanere har henslæbt
mere end tusinde år under de mest ydmygende kår i muhamedanske lande.

Måske denne side kan bruges til godnatlæsningen, hvis man har en net lille
pda eller bare godt kan lide at falde i søvn hen over bordet foran PC'en.
http://jihadwatch.org/dhimmiwatch/#

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 16:42

Den Tue, 31 Jan 2006 15:57:42 +0100 sendte "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>der så 1 milliard mennesker der blev sure over, og ville slå os allesammen i

Hvis du i stedet ændrede det til 1 milliard muslimer, ville dine
børnebørn se forundret på dig og sige: "Bedstefar, hvad er muslimer ?"

Og som svar på subjekt:
Hvis den detoneres i Mjølnerparken eller tæt på Carl Jacobsens Vej 4E,
2500 valby, så må de for min skyld gerne gøre det snarest.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Spangkuk

Dato : 31-01-06 17:44

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i

> vi KAN altså ikke leve side om side med de mennesker

Jo, det kan vi.

Men de evner ikke at leve side om side med os.

Spang