Søges Strøm-boks med USB stik
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-01-06 02:21

Ja, undskyld subject, men jeg ved ikke hvad man skal kalde den tingest jeg
skal bruge. Her er en amerikansk forhandler af det jeg leder efter:

http://www.dealsonic.com/usbbapabapof.html

Altså en kasse hvor man putter batterier i som kan levere strøm til
tingster som kan få strøm via USB-stik.

Det jeg søger er en dansk forhandler af et tilsvarende produkt, gerne med
link.

Grunden til jeg spørger er at jeg har en transportabel lyd-optager, eller
jeg får snart, og man kan ikke få ekstra batterier til den og den kan altså
ikke rumme nok strøm mens jeg er ude i "marken" for at optage, men den har
et USB stik som den kan få strøm fra.

Jeg har fået at vide i et udenlandsk forum at den i ovennævnte link virker
med optageren.

Det må gerne være en solid tingest, prisen kommer i anden række for den kan
godt risikere at få nogle "knubs".

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 31-01-06 03:49

Kan du styre en lodekolbe selv så kig her.
http://www.hackaday.com/entry/1234000520028239/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-01-06 04:46

On Tue, 31 Jan 2006 03:49:18 +0100, www.mamegames.dk wrote:

> Kan du styre en lodekolbe selv så kig her.
> http://www.hackaday.com/entry/1234000520028239/

Tak, men det kan jeg ikke :)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-01-06 07:16

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev

> Tak, men det kan jeg ikke :)

end en mail, så kan jeg lave een til dig.

Claus

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 31-01-06 11:15

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> wrote in

> Kan du styre en lodekolbe selv så kig her.
> http://www.hackaday.com/entry/1234000520028239/

Det var da et fikst link :) Tak for det tip.

/flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'