Hurra for dansk dobbeltmoral
Fra : Nicholas

Dato : 31-01-06 01:50

Imam viste falske billeder
Af KRISTOFFER PINHOLT og LARS NØRGAARD PEDERSEN

"Statsministeriet oplyser, at det har rettet henvendelse til BBC for at få
tv-stationen til at fjerne indslaget. Også nyhedsbureauet Reuters er blevet
kontaktet af Statsministeriet, da det har leveret billederne til BBC. "

Fogh: Vi undskylder ikke
Af MIKKEL THASTUM og JESPER KONGSTAD Jyllands-Postens korrespondent

"Efter måneders afvisning af krav om at skulle tage stilling sagde
statsministeren i et direkte tv-interview, at han ikke kan blande sig i
redigeringen af uafhængige medier."

-----------------------
Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt. Dansk idioti når den er
bedst!

Fra : Alucard

Dato : 31-01-06 10:15

On Tue, 31 Jan 2006 01:49:50 +0100, "Nicholas"
<nicholas@nospam.please> wrote:

> [...]
>redigeringen af uafhængige medier."
>

>-----------------------
>Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt. Dansk idioti når den er

???? Forklar.....

Hvis du mener at det er at blande sin i uafhængige medier, når BBC
bliver bedt om at stoppe beviseligt usande historier, så er du sgu da
for dum......

Fra : Nicholas

Dato : 31-01-06 11:35

> Hvis du mener at det er at blande sin i uafhængige medier, når BBC
> bliver bedt om at stoppe beviseligt usande historier, så er du sgu da
> for dum......

1.Statsministeren kan ikke blande sig i redigeringen af uafhængige medier
2.Statsministeriet har rettet henvendelse til BBC for at få fjernet et
indslag

Hvis du ikke kan se en konflikt der, så er du da vist for dum!

Om historien er sand eller usand er en sag for domstolen at afgøre, men det
ved du åbenbart ikke.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 31-01-06 12:10

"Nicholas" <nicholas@nospam.please> skrev i en meddelelse

> 1.Statsministeren kan ikke blande sig i redigeringen af uafhængige medier
> 2.Statsministeriet har rettet henvendelse til BBC for at få fjernet et
> indslag

Citat
" Hvis du ikke kan se en konflikt der, så er du da vist for sød"

> Om historien er sand eller usand er en sag for domstolen at afgøre, men
> det
> ved du åbenbart ikke.

Michael

Fra : Alucard

Dato : 31-01-06 16:18

On Tue, 31 Jan 2006 11:34:59 +0100, "Nicholas"

>1.Statsministeren kan ikke blande sig i redigeringen af uafhængige medier
>2.Statsministeriet har rettet henvendelse til BBC for at få fjernet et
>indslag

Som beviseligt er usandt.... Det har alle parter jo indrømmet.....

>Hvis du ikke kan se en konflikt der, så er du da vist for dum!

Der ER da ingen konflikt..... Han gør bare opmærksom på
usandheder.....

>Om historien er sand eller usand er en sag for domstolen at afgøre, men det
>ved du åbenbart ikke.

Når begge parter indrømmer at det er usandt, så er der ikke grund til
at gå til domstolene........

Fra : Nicholas

Dato : 31-01-06 23:11

> Som beviseligt er usandt.... Det har alle parter jo indrømmet.....

Fatter du da slet ikke noget!!!!!

Det er ikke statsministeriets opgave at ringe rundt til diverse medier
og fortælle dem hvad de må bringe og ikke bringe!!!

På den ene side påstår Fjogh at medierne er uafhængige og at de kan
bringe alt hvad de vil i ytringsfrihedens navn - dog med ansvar overfor
domstolen...DETTE har været Fjoghs undskyldning for ikke at foretage
sig noget i JP-sagen!!! Ok...fint nok og al respekt for det!

Men samtidig ringer statsministeriet til BBC og
Reuters og beder dem fjerne et indslag...Ergo: De prøver at begrænse
BBCs ytringsfrihed. Om indslaget indeholder halve eller hele (u)sandheder
er sådan set sagen uvedkommende...Det er noget man evt. kan tage
op ved domstolen.

Skal du ha det skåret ud i pap og bøjet i neon??

Fra : Alucard

Dato : 31-01-06 23:46

On Tue, 31 Jan 2006 23:10:41 +0100, "Nicholas"

> [...]
>op ved domstolen.
>
>Skal du ha det skåret ud i pap og bøjet i neon??

Det er da dig selv der har brug for det.....

For det første aner du (og heller ikke jeg) ikke en skid om hvad Fogh
har bedt BBC og Reuters om....
Mit gæt (og det ER et gæt) er at han bare har gjort opmærksom på at de
udsendte usandheder og at det nok ikke var skide smart....

For det andet kan BBC da bare bede Fogh om at rende og hoppe hvis de
er utilfredse med ham.... Fogh har jo ikke en skid at skulle have sagt
med hensyn til BBC....

PS: Jeg kan se at du er en af de klaphatte der ikke kan stave hans
navn rigtigt.....

Fra : Mendoza

Dato : 31-01-06 13:44

Nicholas wrote:
> [...]
> i redigeringen af uafhængige medier."

> Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt. Dansk idioti når den

Ja, et trist og usympatisk knæfald for en totalitær ideologi. Men ok, vi
slikkede jo også Hitler i røven under WW2, indtil vi så hvad vej det gik...

Mendoza