Ang Lee's bøsse-western [ mega spoiler ]
Fra : Peter Heide

Dato : 31-01-06 01:49

Brokeback Mountain mener jeg er een af de bedste, hvis ikke den er
den bedste film år 2005.

Boy. Jeg håber den vinder mange Oscars. Det fortjener den.

Under forestillingen måtte jeg lige en tur på toilettet og gik glip af nogle
scener.
Min partner jeg så filmen sammen med var faldet i søvn ,så hun var ikke til
meget hjælp dér andet end hun syntes det var ærgeligt de var bøsser for de
så pissegodt ud begge to!.

SPOILER ; NU ER I ADVARET :

Jack Twist kommer af dage. Enten ved en ulykke på fabrikken eller ifbm
et overfald . Blev ikke rigtig klar over det, da jeg fik at vide der havde
været
en scene hvor han bliver slemt gennembanket af to rednecks. i en vejkant.

Hvad dør han af ?

HOT DARN' YIIII- HAAAAAA

Jeg giver dette mesterværk 6 anal-plugs ud af 6.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-06 15:18

Peter Heide skrev:
> Brokeback Mountain mener jeg er een af de bedste, hvis ikke den er
> den bedste film år 2005.

Jeg har ikke fået set nok til at konkludere sådan, men jeg havde en
fantastisk oplevelse med den. Den er et smukt stykke filmarbejde, som
fortæller en stærk historie. Lige min type film.

> Min partner jeg så filmen sammen med var faldet i søvn ,så hun var
> ikke til meget hjælp dér andet end hun syntes det var ærgeligt de
> var bøsser for de så pissegodt ud begge to!.

Skuespillerne er vist desværre ikke bøsser, så det kan vel muntre
hende op.

> SPOILER ; NU ER I ADVARET :

Også herfra.

> [...]
> ifbm et overfald . Blev ikke rigtig klar over det, da jeg fik
> at vide der havde været en scene hvor han bliver slemt gennembanket

Jake Gyllenhaals kone fortalte Heath Ledger, at der havde været en
ulykke med et eksploderende bildæk. Det er den officielle historie. Vi
ser så et flashback, som viser os den virkelige historie, nemlig at
han bliver tævet ihjel.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-01-06 16:29

> Skuespillerne er vist desværre ikke bøsser, så det kan vel muntre
> hende op.

Desværre?
Det synes jeg er bravt stået frem, Peter...

Fra : Holst

Dato : 31-01-06 16:41

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Skuespillerne er vist desværre ikke bøsser, så det kan vel muntre
> hende op.

Har det da nogen betydning for filmen? Havde den været bedre, hvis de
havde været bøsser?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-06 19:32

Holst skrev:
> Har det da nogen betydning for filmen? Havde den været bedre, hvis
> de havde været bøsser?

Nej.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : sleepflower

Dato : 06-02-06 21:34

Jeg var inde at se den igår, og jeg er helt forstyrret i hovedet af den. Har
tænkt på filmen hele dagen, selvom jeg har skulle tænke på noget andet..

Jeg opfattede det sådan at Jack bliver banket ihjel af nogle bøssehadere,
siden Ennis og Jack på et tidspunkt snakker om at hans livsstil bliver hans
død.

Fra : Peter G

Dato : 01-02-06 00:51

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> writes:

> Desværre?
> Det synes jeg er bravt stået frem, Peter...

Jeg vil også sige "desværre". Der ville være mindre konkurrence om
kvinderne hvis de var ;)

--
M.v.h. Peter.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 11:15

> Jeg vil også sige "desværre". Der ville være mindre konkurrence om
> kvinderne hvis de var ;)

Ja, jeg ville da også gerne personligt trøste Michelle Williams, hvis Heath
Ledger pludseligt skulle springe ud :)

Mvh Mikkel