Dårligste film-priser
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 31-01-06 00:10

Hejsa

Så er der navne på de nominerede til Razzie priserne:

Fatter da ikke at Tom Cruise er nomineret? Det er da en super film og en
super skuespiller. Bare min mening.

VH
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-01-06 00:35

Hej!

Peter Tønnesen wrote:

> Så er der navne på de nominerede til Razzie priserne:

> Fatter da ikke at Tom Cruise er nomineret? Det er da en super film og en
> super skuespiller. Bare min mening.

Eh, WotW? Well, det er så din mening

Anyway, Paris Hilton er klart berettiget en pris for hendes "præstation" i House
of Wax. Kvindebarnet har ikke SKYGGEN af talent som skuespiller...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Zeki

Dato : 31-01-06 00:57

Hvad laver 'Deuce Bigalow: European Gigolo' på den liste? Min kæreste og jeg
lå da flade af grin over den. Det er en skæg og dejlig politisk ukorrekt
film.

Mvh
Zeki