"Din mund siger nej nej, dine vaabne siger~
Fra : Peter HansenDK

Dato : 30-01-06 21:30

Som protest mod en tegning af Profeten med en lunte ved sin turban, kan
man nu se muslimer med maskingeværløb ved deres jihad-tørklæder...

Er der andre end mig der kan se den tragikomiske selvafsløring?

Fra : jodem

Dato : 30-01-06 21:41

"Peter HansenDK" <peterhansendk@tidni.com> skrev i en meddelelse
Som protest mod en tegning af Profeten med en lunte ved sin turban, kan
man nu se muslimer med maskingeværløb ved deres jihad-tørklæder...

Er der andre end mig der kan se den tragikomiske selvafsløring?

Ja, det slog også mig.

Fra : BoBan

Dato : 30-01-06 22:24

Tjaaa....
Det lignede mest af alt en samling forbrydere,
og den arme stakkel med raketstyret på nakken hvad pokker skal han dog skyde
efter, Riberhus-oste??

Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 22:37

"BoBan" <p_bekfjerndette@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaaa....
> Det lignede mest af alt en samling forbrydere,
> og den arme stakkel med raketstyret på nakken hvad pokker skal han dog
> skyde efter, Riberhus-oste??

Du skal se ham løbe, når han har en israelsk kamphelikopter i røven....*lol*

Fra : Tony

Dato : 30-01-06 23:06

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "BoBan" <p_bekfjerndette@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du skal se ham løbe, når han har en israelsk kamphelikopter i
> røven....*lol*

Ja, så ka' kan ikke se hans hængerøv for sandaler

Tony

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 31-01-06 02:36

Henri Gath skrev:
> "BoBan" <p_bekfjerndette@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal se ham løbe, når han har en israelsk kamphelikopter i røven....*lol*

Ja, der er nogen der er en hel del bedre bevæbnet dernede.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : jodem

Dato : 30-01-06 22:43

> [...]
> Det lignede mest af alt en samling forbrydere,
> og den arme stakkel med raketstyret på nakken hvad pokker skal han dog

Ja, det er jo givetvis opstillet, men det er alligevel bekymrende, at
staklerne har deres identitet og potens siddende i et raketstyr.
Ps.: Husk at skrive UNDER de forrige indlæg. Sådan er reglerne her.

Fra : Jim

Dato : 31-01-06 20:43

[...]

Ja, lad os alle tegne nogele flere tegninger af ham pedofeten.

J.