Tildeling af IRQ til grafikkort.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-06-01 18:05

Hejsa

Hvordan kan jeg selv få lov til at tildele IRQ'erne under Windows 2000?

--
M.V.H
Michael Nielsen

Fra : Madsen

Dato : 13-06-01 19:14

"Michael Nielsen" <leahcim@mail.net4you.dk> skrev:

> Hvordan kan jeg selv få lov til at tildele IRQ'erne under Windows 2000?

Win2000 kører med såkaldt IRQ-sharing hvis din computer
er installeret som en ACPI-PC.

Tjek evt. følgende link:
PR=WIN2000>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-06-01 19:33

"Michael Nielsen" <leahcim@mail.net4you.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan kan jeg selv få lov til at tildele IRQ'erne under Windows 2000?

Der er en forklaring på det her:
http://www.stevemcd.redhotant.com/win2000.htm

- Lars

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-06-01 20:46

> Der er en forklaring på det her:
> http://www.stevemcd.redhotant.com/win2000.htm

Er der ikke andre udveje, det har jo nogle ulemper at gøre det, så som at
PCen ikke selv slukker osv.

--
M.V.H
Michael Nielsen

Fra : Araya

Dato : 16-06-01 00:05

Hej.
Du skal bare trykke på F5 under installation , når den beder dig om at
trykke på F8 hvis du vil installere scsi driver eller raid, trykke F5.
Så vælger du STANDARD PC .
når den er færdig med installation , går du ind i IRQ table og ser hvilket
irq din harware har.
( du bliver nok nødt til at flytte lidt rundt med det pci kort du har )
efter det går du ind i bios og giver en free IRQ til din harware.
Sådan har jeg gjørt.
Og ja , computer slukker selv !, det jo power management support .
Før ejg gjørt det havde alle min harware, ( SCSI controler , IDE controler ,
USB controler, LYD kort, grafik kort.. you name it .. alt på IRQ 11 ) .
Nu har jeg dem alle hver for sig .. ikke en eneste sharing !!
:)
Hilsen
flower me hvis du skal have hjælp.
49871222