Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nutidsværdi
Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 29-01-06 23:18

Hejsa

Jeg har et par spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde en løsning på
ved at søge.

Udgangspunktet er flg. to beløb:
A) 89 kr årgang 1980
B) 168 kr årgang 1983

Det første jeg ønsker at vide er hvad dagens værdi er af differencen
mellem værdien af A i 1983 og B. (Kun inflation)
Det andet jeg gerne vil vide er ovenstånde med både inflation og
renter.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

--
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk

Fra : KT

Dato : 30-01-06 08:11

Hvilke inflationsprocenter hhv. renteprocenter agter du at anvende i
beregningen.
Vil du anvende gennemsnit eller har du en tidsserie, som kan bruges,

Knud

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 30-01-06 09:15

On Mon, 30 Jan 2006 08:10:59 +0100, "KT"
<knud.thomsenssslet@tesprivat.dk> wrote:

>Hvilke inflationsprocenter hhv. renteprocenter agter du at anvende i
>beregningen.
>Vil du anvende gennemsnit eller har du en tidsserie, som kan bruges,
>
>Knud

Hej Knud

Mit problem er at jeg ikke selv ligger inde med nogen data
overhovedet.
Så alt jeg kan få af data her fra gruppen bliver værdsat.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 30-01-06 20:59

> [...]
> mellem værdien af A i 1983 og B. (Kun inflation)
> Det andet jeg gerne vil vide er ovenstånde med både inflation og

KLIP

Prøv evt at se prisindexes her:
http://www.dst.dk/Statistik/seneste/Indkomst/Priser.aspx

/Lars

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 31-01-06 16:20

On Mon, 30 Jan 2006 20:58:51 +0100, "Lars Jakobsen"
<pladder@pladder.dk> wrote:

>KLIP
>
>Prøv evt at se prisindexes her:
>http://www.dst.dk/Statistik/seneste/Indkomst/Priser.aspx
>
>/Lars

Tak for linket. Det var netop det jeg søgte.
Renteoplysnigerne fandt jeg på
http://www.nationalbanken.dk/DNDK/statistik.nsf/side/FT_Renter!OpenDocument.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen