Hvornår slår de nogen ihjel
Fra : Peter

Dato : 29-01-06 18:25

Jeg så jp sagen i TV avisen hvor rasende Muslimer brændt danske flag af i
protest mod jyllandspesten´s tegninger. Såvidt jeg kan se så ender der her
med drab på uskyldige mennesker. Hvis og når det sker så må det have
konsekvenser for de kræfter der står bag det her. Udsmidning evt med hjælp
af en særlov.

Fra : Jeppe

Dato : 29-01-06 18:49

Skik følge eller land fly!!!!

Jeppe

Fra : Martin K

Dato : 29-01-06 20:03

"Jeppe" <jepski@pc.dk> wrote in message

> Skik følge eller land fly!!!!

Ja, hvis de er så utilfredse med at bo i et land med ytringsfrihed er der da
ingen, der tvinger dem til at blive. Lad os håbe, denne sag vil give rigtigt
mange muslimer lyst til at rejse hjem, så vi kan undgå at de om et par
generationer bliver mange nok til at afskaffe ytringsfriheden.

--
Martin K

Progressiv, frisindet, tolerant, miljøbevidst og pro-life
Ja til forståelse og mangfoldighed, nej til hetz

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 18:59

Peter wrote:
> [...]
> ender der her med drab på uskyldige mennesker. Hvis og når det sker
> så må det have konsekvenser for de kræfter der står bag det her.

Det er ved at være tid til at tømme klædeskabet og sætte geværstativer ind.
De næste dage kan situationen meget nemt eskalere. Det er ved at være
tid.......

Mendoza

Fra : Per Hagemann

Dato : 29-01-06 22:56

"Peter" <peter@hjelpmoar.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med drab på uskyldige mennesker. Hvis og når det sker så må det have
> konsekvenser for de kræfter der står bag det her. Udsmidning evt med hjælp

Der foregår løbende drab på vantro, som har krænket muhamedansk ære. De bør
derfor udvises forebyggende allerede nu, selvom deres nålestik endnu ikke
truer med at omvælte vores samfund. Glistrup forsøgte allerede i 1994 at
forklare deres tankegang:

citat start

Hele vejen igennem
gennemsyres muhamedanismen af en fra barnsben oppisket middelaldergrumhed.
Med frygt for at tabe ansigt. Det som gælder, er prestige i andres øjne.
»Begærligheden efter Bytte« og Krænkelse af Slægtens ømtålelige Ære er de to
dominerende drivkræfter for arabernes lidenskab. Det fastslår det danske
hovedbidrag til muhamedanerforskningen (Universitetsprofessor Frants Buhls
storværk: »Muhameds Liv« (1903), tysksproget udgave 1930). Muhamedanernes
tilstedeværelse i Danmark udgør derfor sikkerhedsrisici for, at vi indfødte
myrdes, fordi en af os er kommet med en forlængst glemt drillebemærkning
eller har
foretaget sig noget, vi selv finder ligegyldigt, men som opfattes som
besudlelse af islamittens ære.
De ser med foragt på det lade og eftergivende danske livsmønster, hvor
ballade for næsten enhver pris skal undgås, og forsvar for ubøjeligt skarpe
synspunkter
derfor ikke dyrkes. De synes, vi har et let sind og er letsindige, hvor
danskeren finder det pinligt med utæmmet vildskab eller anden usædvanlig
opførsel.

citat slut