Pink Floyd.
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 29-01-06 18:00

Fra : Holst

Dato : 29-01-06 18:07

Amazing_Pudding wrote:

> Hmm...tør man mon tro på det:

Ja, hvorfor ikke. De spillede ved Live 8, så hvorfor ikke igen.

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 29-01-06 18:15

> Ja, hvorfor ikke. De spillede ved Live 8, så hvorfor ikke igen.

Tjooo, men Live8 var jo i den gode sags tjeneste, hvilket især Gilmour
jo gjorde helt klart. Men ok, det kan da være at Waters har fået ham
overtalt.

Desuden tvivler jeg på at Sunday Mirror er nogen specielt troværdig
kilde.

Fra : Bo

Dato : 29-01-06 19:44

Amazing_Pudding wrote:
> Hmm...tør man mon tro på det:

http://www.brain-damage.co.uk/news/0601272.html men lad os nu se. Mon ikke
de af om ikke andet af historiske grunde bør forevige med en optagelse med
den nyeste teknik HDTV osv.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-01-06 17:27

"Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm...tør man mon tro på det:
> http://www.sundaymirror.co.uk/news/tm_objectid=16639786%26method=full%26siteid=62484%26headline=floyd%2d%2dwall%2dmeet%2dagain%2d-name_page.html

Jeg vil se det før jeg tror det! - hvor køber jeg billetter ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-01-06 21:26

"Amazing_Pudding" skrev i en meddelelse

> Hmm...tør man mon tro på det:

Suk ...nej det var for godt til at være sandt
http://www.davidgilmour.com/

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-06 00:39

On Mon, 30 Jan 2006 21:25:54 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Suk ...nej det var for godt til at være sandt
>http://www.davidgilmour.com/

Jeg har en bekendt i England der arbejder inden for brancen og han
bekræftiger at der arbejdes på et par koncerter sidst på året.

Ved "Live 8" hyggede de sig sammen efter deres del af koncerten.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-01-06 19:21

Poul Erik Lindaa wrote:

> Jeg har en bekendt i England der arbejder inden for brancen og han
> bekræftiger at der arbejdes på et par koncerter sidst på året.
>
> Ved "Live 8" hyggede de sig sammen efter deres del af koncerten.

Siger du at din bekendte påstår at der er et par Pink Floyd koncerter
sidst på året??

/David

Fra : Mads Breddam

Dato : 31-01-06 21:09

> Siger du at din bekendte påstår at der er et par Pink Floyd koncerter
> sidst på året??

Der er også en fyr i alt.music.pink-floyd som siger noget af det samme. Han
har det elegante navn "DrBukkake" og virker virker ikke specielt seriøs. Men
han var også den første som vidste at Live8-'koncerten' blev virkelighed.

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-06 22:21

On Tue, 31 Jan 2006 19:21:01 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Siger du at din bekendte påstår at der er et par Pink Floyd koncerter
>sidst på året??

Han siger at der er en stor mulighed, men den endelige beslutning er
ikke taget endnu. Foreløbig undersøger de hvilke muligheder der er for
lokaler og datoer.

Bliver det til noget ses vi der.

Min forbindelse skaffede os backstage pas til Live 8, hvor jeg fik et
sæt autografer på min Animal LP. Herlig koncert.

Jeg skal lade jer høre når jeg ved noget mere bestemt.

Han har lovet mig biletter hvis det bliver til noget.

Fra : Jan O

Dato : 31-01-06 00:26

Rygter rygter desvære ikke sandt. Måske aligevel så hurtigt de var ude for
at benekte det håbet er lysegrøndt

Som trøst mens vi venter både på PULS DVD og ny pink Floyd Konsert.
http://www.brain-damage.co.uk/news/0601201.html
jeg glæder mig i hvert fald
jan o