Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterigreb til D70 (og D70s?)
Fra : MAL

Dato : 29-01-06 17:02

Dette link blev sendt ud på nyhedsgruppen for et halvt år siden, men der kom
ingen svar. Derfor vil jeg lige lægge det ud igen. Det kunne jo være, at
nogen havde prøvet det i mellemtiden!

Altså: Har nogen erfaringer med dette batterigreb til D70?

http://www.fotodiox.com/shop/product_info.php?manufacturers_id=8&products_id=21

Virker det også sammen med et D70s? Er der alternativer til dette greb? Jeg
kan godt lide, at man kan sætte 2 stk. batteri-packs i på én gang eller
bruge AA-batterier. Det er en rigtig god løsning, men er den 150$ +
forsendelse værd?

Mikael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-01-06 18:37

MAL wrote:

> [...]
> greb? Jeg kan godt lide, at man kan sætte 2 stk. batteri-packs i på
> én gang eller bruge AA-batterier. Det er en rigtig god løsning, men

Ikke hvis du vil have det for at skaffe batterikapacitet. Så var det
væsentligt enklere at købe et alm. batteri mere. Men hvis det er for at få
et større kamera og bedre hold ved vertikalformat, så er det vel kun dig
selv, der kan afgøre det.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra :    ab©

Dato : 02-02-06 16:07

"MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> greb? Jeg kan godt lide, at man kan sætte 2 stk. batteri-packs i på én
> gang eller bruge AA-batterier. Det er en rigtig god løsning, men er den

Du behøver jo ikke, at gå "over åen efter vand":

http://www.foto-tip.pl/sklep/product_info.php?cPath=53&products_id=475

Hvis vi er nogle stykker, der køber vil prisen sikkert kunne reduceres
svarende til forsendelsen.

ab©
--
- der gerne vil vide mere uden at vejen