Michael Sand's Jagtårbog 1 årgang, Købes !
Fra : Peter Terp Nieslen

Dato : 29-01-06 14:43

Michael sands jagtårbog 1. årgang købes !!!

Mvh
Peter Terp Nielsen

Fra : Per, Odense

Dato : 01-02-06 01:52

I meddelelse: 43dcc667$0$1772$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Peter Terp Nieslen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Michael sands jagtårbog 1. årgang købes !!!
>
> Mvh
> Peter Terp Nielsen

Hvor i verden. Pris?

Har et fint eksemplar.

--
MVH Per, Odense
Fotoalbum: http://herholdt.info/

Fra : Peter Terp Nieslen

Dato : 01-02-06 20:21

Jeg bor i Vejen, jeg havde regnet med at give noget i retningen af 200 kr,-?

Mvh Peter

Fra : Per, Odense

Dato : 05-02-06 22:49

I meddelelse: 43e10a0f$0$38715$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
skrev Peter Terp Nieslen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Jeg bor i Vejen, jeg havde regnet med at give noget i retningen af
> 200 kr,-?

Undskyld forsinkelsen. Har "været af nettet". Sender dig en mail.