Muslamere
Fra : Jeppe

Dato : 29-01-06 14:23

Jeg opfordrer til folkeopstand i Danmark mod alle med Muslamisk oprindelse,
væk med disse mennesker som har levet i Danmark og nydt godt af velfæren i
DK - Alle Muslamer skal indorne sig under deres egen lovgivning, medens de
bor i Danmark, det vil sige, første gang de stjæler , hugges højre hånd af -
næste gang venstre hånd - jeg troede at et svin var et udtryk for et urent
dyr, men jeg kan jo se at svin aldrig skidder i deres egen rede, men det gør
muslamer, de skidder på os der betaler for deres børn, deres pensionister,
deres socialhjælp, deres hjælp til det land de svigtede ved at rejse til
Danmark, kort sagt de rejste til Danmark og sagde de havde krav på!!!!
--
Venlig hilsen

Jeppe

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-06 14:45

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg opfordrer til folkeopstand i Danmark mod alle med Muslamisk
oprindelse,

Muslamisk ????? Kan sgu ikke finde det ord i min retstavningsordbog...så må
indrømme jeg fatter nada af indlægget ?????

Fra : Jeppe

Dato : 29-01-06 14:54

MusAllaMerPengeFra Dumme Danskere

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-01-06 17:32

Jan Pedersen skrev:
> "Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse
> oprindelse,
>
> Muslamisk ????? Kan sgu ikke finde det ord i min retstavningsordbog...så må
> indrømme jeg fatter nada af indlægget ?????

Er det ikke det, de kaldes i en gammel Monrad & Rislund-parodi på
Radioavisen?

"Det kom idag til uroligheder, da mere end 200 herboende muslamiske
fundamentalister demonstrerede og råbte slagord foran en hønsegård i
udkanten af Pladderballe. I henhold til muslamernes hellige bog,
Varanen, er hønen nemlig - ligesom andet fjerkræ - ukrænkelig, idet
grundlæggeren af Det Første Muslamiske Rige, Mufkatar den Udkogte, efter
sin død genopstod i skikkelse af en kalkun.
Tidligere på dagen måtte politiet tilkaldes til Brugsen i Ubbehage, hvor
demonstranter havde belejret en køledisk med dybfrosne kyllinger, som de
forlangte optøet og begravet i hellig jord."

Transskriberet fra "Hundestjerner hasteindlagt",
(C) Monrad & Rislund 1990

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin K

Dato : 29-01-06 20:29

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> forlangte optøet og begravet i hellig jord."
>
> Transskriberet fra "Hundestjerner hasteindlagt",

Gad vide om d'herrer Monrad & Rislund eller andre komikere ville turde noget
lignende i dag?

--
Martin K

Progressiv, frisindet, tolerant, miljøbevidst og pro-life
Ja til forståelse og mangfoldighed, nej til hetz

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-01-06 20:42

Martin K skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> Gad vide om d'herrer Monrad & Rislund eller andre komikere ville turde noget
> lignende i dag?

Jeg kunne ikke lade være at tænke samme tanke, da jeg skrev det...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin K

Dato : 29-01-06 21:52

> Jeg kunne ikke lade være at tænke samme tanke, da jeg skrev det...

Og det sørgelige svar er nok, at det var der ikke. Altså er ytringsfriheden
på vej væk.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 30-01-06 00:26

Martin K wrote:
> [...]
>
> noget

> Og det sørgelige svar er nok, at det var der ikke. Altså er ytringsfriheden

Ytringsfriheden har aldrig været altdækkende. Der er masser af ting, man
ikke kan bringe i medierne uden at få ørerne i maskinen. Nu er der bare
endnu en ting på listen: at man ikke skal krænke andres religion (i
hvert fald hvis det er det eneste ærinde, man har).

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-01-06 09:56

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message

> [...]
> endnu en ting på listen: at man ikke skal krænke andres religion (i hvert
> fald hvis det er det eneste ærinde, man har).

Og hvis disse andres religions kerne er at krænke *din* eller andres
religion, skal den så også fredes fra kritik?

Læs evt en af de 200 millioner Koranen saudierne har spredt rundt omkring på
kloden, og se hvordan *du* skal bekæmpes indtil sidste åndedrag.

Eller læs en almindelig Koran, som kun har almindelige beskrivelser - mange
af dem - af hvordan du skal tortureres til evig tid, hvis du ikke accepterer
islam.

Her er 9:29 til behagelig ihukommelse:

009:029 Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor
hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger,
nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of
the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel
themselves subdued.

Altså: først når vi alle er blevet til afgiftsbetalenden dhimmier, vil vi få
den meget opreklamerede "fred".

og næste vers:

009:030 Section 5: Islam will Triumph in the World

009:030 Some of the Jews have said that Ezra is the son of God and
Christians have said the same of Jesus. This is only what they say and it is
similar to what the unbelievers who lived before them had said. May God
destroy them wherever they exist!

Her er det dog kun Allah som skal knuse os, hvorend vi lever.

Er sådanne vers en hån mod andres religion?

Og hvad med de hellige haditter, som siger at alle jøder skal slås ihjel, og
at: "stenene vil sige: "der er gemt en jøde bag mig, kom og slå ham ihjel".
Er det hyggetekster, som vi bare skal acceptere med et lille forstående
smil?

En sjov tegning er langt langt værre? Ja, det er den jo, for den angår
muslimer, og de har helt specielle rettigheder til at angribe andre, og dog
selv være fri for noget lignende, sådan er DEN religion nu engang, og det må
vi indrette os på. Vi skal også nu ændre vores ytringsfrihed, som
islamforskeren Bæk Nielsen går ind for, med islam i landet er der mange
ting, vi fremover må afstå fra at undersøge eller kommentere, hvis vi vil
vores eget bedste. Og det er med 3% muslimer i landet, hvordan tror man det
bliver med 30%? Vi kan roligt tage afsked med, hvad vi har kæmpet for de
sidste 200 år, det bliver vi tvunget til under alle omstændigheder.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 30-01-06 14:54

Knud Larsen wrote:
> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message

> Og hvis disse andres religions kerne er at krænke *din* eller andres
> religion, skal den så også fredes fra kritik?

Nej. Men nedgørende tegninger er noget andet end kritik.

> Læs evt en af de 200 millioner Koranen saudierne har spredt rundt omkring på
> kloden, og se hvordan *du* skal bekæmpes indtil sidste åndedrag.

Det er sådan set ikke relevant. Nogle muslimer bruger Islam som
undskyldning for at gøre ting, der er forfærdelige, men det har ikke
noget med den nuværende situation at gøre.

> [...]
> Er det hyggetekster, som vi bare skal acceptere med et lille forstående

Nej. Men som det også er med bibelen, fortolker de fleste religiøse
deres tekster, for at nå til det, de mener er det egentlige budskab. Jeg
tør vædde på at mange muslimer ikke tillægger disse dele nogen særlig
betydning.

> En sjov tegning er langt langt værre?

Selvfølgelig er den det. Der står også masser af slemme ting i biblen,
men vi er vant til at de ikke er så vigtige. Vi kan ikke dømme
muslimerne på deres religiøse tekster, men på hvordan de konkret opfører
sig.

> [...]
> selv være fri for noget lignende, sådan er DEN religion nu engang, og det må

Selvfølgelig har muslimerne ingen særlige rettigheder, som kun gælder
dem. Det er bare ikke relevant for denne sag.

> [...]
> bliver med 30%? Vi kan roligt tage afsked med, hvad vi har kæmpet for de
> sidste 200 år, det bliver vi tvunget til under alle omstændigheder.

Hvis formålet alene er at nedgøre en bestemt religion, mener jeg ikke at
det er iorden at bringe et givent budskab.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 29-01-06 16:02

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg opfordrer til folkeopstand i Danmark mod alle med Muslamisk
> oprindelse,

Ok, hængemås...
Du starter. Op på barikaderne, udskrig dit budskab og oplev hvorledes nogle
flinke mennesker i hvide kitler hjælper dig hen et rart sted hvor du rigtigt
kan hygge dig meget længe.

> [...]
> bor i Danmark, det vil sige, første gang de stjæler , hugges højre hånd

Du vil have indført sharia i DK?
Nu taler du jo fundamentalisterne sag.

Gå bare tilbage til din kurv.
Lige nu er der ikke så meget brug for svinehunde

Fra : Jeppe

Dato : 29-01-06 16:26

Jeg synes at man skal tilpasse sig det sted man bor - det kan da ikke være
rigtigt at jeg igen skal fortælle hvordan jeg opfører mig i Muslimske
lande - vi tilpasser os, vi går forsigtigt ind i deres kirke -smider vores
sko inden besøget i Moskeeen, men i Danmark vader muslimer hemningsløst
rundt i alt hvad vi som danskere har kæmper for - religionsfrihed -
demokratisk frihed - retten til at sige hvad der passer os - og ikke mindts
retten til at være menneske - et menneske der ikke skal skæres i stykker -
forhud - andre kvindelige genitialer - tænk at man har en tro, hvor

Fra : Michael Zedeler

Dato : 29-01-06 23:26

Jeppe wrote:
> Jeg synes at man skal tilpasse sig det sted man bor

Så kig lidt på retningslinierne for citatteknik.

Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf