Sang i Ghost filmen der var på tv2
Fra : Dal

Dato : 28-01-06 22:49

Hvad hedder den sang som blev spillet da den døde Sam i Oda's krop dansede
med hans kærste/kone,, hen mod slutningen af filmen
forhåndtak
/Dal

Fra : Anders

Dato : 29-01-06 00:10

Unchained Melody?

Fra : Dal

Dato : 29-01-06 18:15

TAk... det er den ja..
/Henrik

Fra : Dal

Dato : 29-01-06 18:19

men der er bare mange der har "lavet" den når jeg tjekker TDCmusik.. så nu
er det bare at finde den rigtige,, er der nogen som ved hvem der sang den i
filmen ??
/Hnerik

Fra : TDC

Dato : 29-01-06 18:53

Hej

Det skulle være Alex North....

Fra : Dal

Dato : 29-01-06 19:09

arhhh.. der dukker ikke nogen af de nævnte op når jeg søger på TDC
/Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 19:01

> [...]
> er det bare at finde den rigtige,, er der nogen som ved hvem der sang den

Ifølge IMDB og mit gamle eksempalr af 'Most Wanted Movie Hits' er denne
udgave lavet af Righteous Brothers.

Mvh Mikkel