Trådløst tastatur uden mus
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 11:44

Hej

Jeg vil gerne anskaffe et trådløst tastatur men kan ikke finde et hvor man
ikke skal købe en mus med. Jeg har i dag en trådløs mus fra Logotech som jeg
ikke vil skifte ud.

Kan det virkeligt passe, at man ikke kan købe et trådløst tastatur uden der
skal følge en mus.

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 15:55

"René Pedersen" <rene(snabela)juhl-hollen.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ikke vil skifte ud.
>
> Kan det virkeligt passe, at man ikke kan købe et trådløst tastatur uden

Der er vel ingen der tvinger dig til benytte den mus der måtte følge med et
nyt sæt ?

/Jan

Fra : Åge

Dato : 28-01-06 15:55

"René Pedersen" <rene(snabela)juhl-hollen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke vil skifte ud.
>
> Kan det virkeligt passe, at man ikke kan købe et trådløst tastatur uden

Hvad er problemet, når du kan købe et trådløst sæt (mus + tatstaur) for 50
kr?

Fra : Kim

Dato : 29-01-06 17:30

> der

> Hvad er problemet, når du kan købe et trådløst sæt (mus + tatstaur) for 50
> kr?

Hvis man kan få en kvalitets trådløst sæt til 50 kr, hvad jeg ikke rigtig
tror på, er det næppe et problem Kim