Kurferie der er til at betale men hvor ??
Fra : Jakob

Dato : 27-01-06 23:15

Jeg har overvejet om det er muligt at få en kortere ferie på et kursted
eller lignende ala massage, spabad etc. Måske i den gamle østblok,
budapest eller lignende.

Håber nogen har nogle ideer :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : npw

Dato : 28-01-06 12:07

Jakob wrote:
> Jeg har overvejet om det er muligt at få en kortere ferie på et kursted
> eller lignende ala massage, spabad etc. Måske i den gamle østblok,
> [...]

Jeg kan anbefale Polen, Prøv f.eks. her
http://www.rejsehuset-rejser.dk/
Hilsen Niels W.

Fra : Jakob

Dato : 28-01-06 13:30

In article <1138446437.825463.65430@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
npw@mail.dk says...

> Jeg kan anbefale Polen, Prøv f.eks. her
> http://www.rejsehuset-rejser.dk/
> Hilsen Niels W.

Tak skal du have

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lene

Dato : 29-01-06 13:22

Der er masser af muligheder i Mecklenburg-Vorpommeren.
Søg evt. på deres turisthjemmeside. Der er som regel altid gode
tilbud fra flere udbydere. Priserne er normalt til at betale i området
og hvis du vælger offseason er du godt hjulpet. Tjek evt. www.
steigenberger.com, de har flere større kurhoteller rundt om i
tyskland. Forsøg evt. også på www.thermen-deutschland.de - der er
næsten alle tyske kursteder/badelande listet.

mvh. Lene

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 13:39

In article <1138537305.979808.146460@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
lkp@stofanet.dk says...
> tyskland. Forsøg evt. også på www.thermen-deutschland.de - der er
> næsten alle tyske kursteder/badelande listet.

Tak skal du have :0)

--
Venlig hilsen

Jakob