K700i uden forbindelse
Fra : Tom Christensen

Dato : 27-01-06 20:06

Hej

Min SE K700i kan tilsyneladende ikke "følge med" når jeg flytter mig.

Jeg oplever ofte, at opkald til mig ikke kommer igennem - bliver sendt
direkte til tlf.svarer.
Hvis jeg laver et opkald eller sender en SMS "det nye sted", kan jeg godt
modtage opkald.

Kan jeg gøre noget ved dette problem?

På forhånd tak.

Tom Christensen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-01-06 17:23

> Kan jeg gøre noget ved dette problem?

Hvilken operatør har du?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Tom Christensen

Dato : 28-01-06 22:32

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken operatør har du?

Sonofon

mvh
Tom

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 29-01-06 12:05

> Sonofon

Lige specifikt Sonofon har haft det problem du omtaler med deres netværk.
Det skyldes noget med GPRS (kan ikke lige huske præcist hvad). Hvis du går
herind:

Menu > Forbindelser > Datakomm. > Foretrukne Service

står den formentligt til "GSM og GPRS". Hvis du ændrer den til "Kun GSM"
løses problemet. Eneste forskel er, at det tager et par sekunder længere at
logge på GPRS, da telefonen så lukker GPRS-forbindelsen når den ikke bruges.
Til gengæld sparer du lidt strøm..

Fra : Tom Christensen

Dato : 29-01-06 23:23

> [...]
> at logge på GPRS, da telefonen så lukker GPRS-forbindelsen når den ikke
> bruges. Til gengæld sparer du lidt strøm..

Hej Jeppe

Du har ret mht indstillingen. Den er nu ændret, så må jeg prøve at se
resultatet i morgen.
Tak for hjælpen.

mvh
Tom