islams valuta
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 27-01-06 18:10

Nu vil muslimerne ikke handle med Danmark, er der nogen der har
erfaring i, at de heller ikke vil modtage penge fra danskere?
Vi skal til Røde Havet, får vi problemer, hvis vi fortæller at vi er
danske?
Har du lige været der, og har noget info?
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-01-06 21:49

Den 27 Jan 2006 17:10:01 GMT, skrev Thomas Peter Bitsch :

> Har du lige været der, og har noget info?

Ja.

--
Kent Oldhøj

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 28-01-06 10:26

Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com> skrev:

>Ja.
>
>--
>Kent Oldhøj

Du mangler vist det meste af indlægget, men godt du har noget
info, for jeg har annuleret rejsen!
hilsen en dansker
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-01-06 00:05

Den 28 Jan 2006 09:26:11 GMT, skrev Thomas Peter Bitsch :

> Du mangler vist det meste af indlægget,

Næh jeg savner ikke noget. Syntes bare det var mest fair at besvare dig
som du besvarer andre.

> men godt du har noget info, for jeg har annuleret rejsen!

Trist.

--
Kent Oldhøj

Fra : John

Dato : 29-01-06 00:59

Thomas Peter Bitsch (slet JV2VU) skrev:

> Du mangler vist det meste af indlægget, men godt du har noget
> info, for jeg har annuleret rejsen!

Med den indstilling er det nok også det bedste at du bliver hjemme i
andedammen.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 29-01-06 09:49

John <jk7410@gmail.com> skrev:

>Med den indstilling er det nok også det bedste at du bliver
hjemme i
>andedammen.

Der er heldigvis mange andre muligheder-
"Allways look at the bright side of life"

Fra : F.Hansen

Dato : 28-01-06 05:30

"Thomas Peter Bitsch (slet T0MWI)" <vitsbreaks@T0MWIsol.dk> skrev i en
meddelelse news:11383820320.171359275308536@dtext.news.tele.dk...
> Nu vil muslimerne ikke handle med Danmark, er der nogen der har
> erfaring i, at de heller ikke vil modtage penge fra danskere?

Det tvivler jeg stærkt på, der er mig bekendt ingen muslimer som har takket
nej til bistandshjælp og lign.
efter muhammedtegningerne og jeg kunne ikke forestille mig det var
anderledes dernede.

Mvh Finn