Irak smuglede sine masseødelæggelsesvåben
Fra : Jesper

Dato : 27-01-06 16:43

http://www.nysun.com/article/26514?page_no=1

Det fremgår af artiklen, at den næstkommanderende i Iraks flyvevåben har
afsløret flytningen.

--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 27-01-06 17:46

On Fri, 27 Jan 2006 16:43:00 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://www.nysun.com/article/26514?page_no=1
>
>Det fremgår af artiklen, at den næstkommanderende i Iraks flyvevåben har
>afsløret flytningen.

Jamen, nu har man så fået et påskud til at angribe og besætte Syrien.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 27-01-06 19:32

Ole Kreiberg skrev:

> Jamen, nu har man så fået et påskud til at angribe og besætte Syrien.

Det tror jeg der ikke er nogen som har lyst til.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-01-06 20:01

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message

> Det tror jeg der ikke er nogen som har lyst til.

http://www.whywehatebush.com/images/bush_red.jpg ?

Jesper

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 27-01-06 20:49

Peter Ole Kvint skrev:

> Det tror jeg der ikke er nogen som har lyst til.

Det har vist altid været Bush-regimets hensigt.

Metoden går ud på at SKABE situationer, der kan give et påskud
til at nå sine mål med militære midler.

Forøvigt er der vistnok noget med, at kemiske og bakteriologiske
våben svækkes med tiden? (spørgsmål til gruppen).

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-01-06 00:49

Jesper wrote:
> http://www.nysun.com/article/26514?page_no=1
>
> Det fremgår af artiklen, at den næstkommanderende i Iraks flyvevåben
> har afsløret flytningen.

Hvad artiklen ikke fortæller er, at denne Sada også siger, at Irak mødtes
med Osama på højeste plan indenfor Sada's irakiske flyvevåben:

"I can make sure one thing - I know - I have seen by my eyes. It was in
'84, '85, Osama bin Laden himself was coming to Iraqi air force
headquarters."
http://www.newsmax.com/archives/ic/2006/1/27/11207.shtml?s=ic

Den var nok for tyk at tage med i samme mundfuld for nysun; men Newsmax har
aldrig holdt sig tilbage for at beskylde Irak for hvadsomhelst, så de
svælger selvfølgelig for fulde gardiner i Sada's beretninger.

Også fin timing med udgivelsen af disse "afsløringer", vi har hørt så mange
gange; men aldrig kunnet få bekræftet på bare mindste måde. Lige op til
Knesset-valget i Israel, hvor Bibi er kandidaten, der kalder på et opgør med
Syrien.

Det er selvfølgelig tilfældigt. Sada er sikkert en meget langsom skriver
eller har først for nylig fundet det betimeligt at fortælle om sin særlige
viden (interview med ca. samtlige irakiske forskere og officerer efter
besættelsen kunne ikke bringe de oplysninger frem). Sada modtager sikkert
ikke en fed check for at ligge navn til "oplysningerne". Han er ikke bare
ude på at sælge en bog fyldt med nonsens (hvem gider i dag købe en bog om,
at der ikke var nogen wmd?) Hans sans for borgerpligt havde bare brug nogen
år til at modnes i.

Det er godt, at sandheden nu kommer frem - igen. Lad os straks demokratisere
Syrien. Opgaven kan sikkert udliciteres til Diebold, når der er fundet nogen
egnede kandidater efter krigen.