Tegninger
Fra : B. Nice

Dato : 27-01-06 07:33

Er der andre end mig der er ved at være rimelig træt af
gammelpolitikeres (såsom Lykketoft og Helvegs) frelsthed i deres
kritik af regeringens håndtering af ambassadørerne?

Er der andre end mig der er ved at være rimelig træt af Lykketofts
konsekvente brug af vendingen "Jyllands-postens barnagtigheder" med
ansigtet iklædt de bedrevidende folder?

Hvad med om han brugte lidt tid på også at forsvare JP's ret til at
bringe tegningerne - uagtet hvad han selv måtte mene om dem?

/B. Nice

Fra : Peter Bang

Dato : 27-01-06 10:07

B . Nice <b__nice@hotmail.com> skrev:
> [...]
til at
>bringe tegningerne - uagtet hvad han selv måtte mene om dem?

JP har retten til at bringe tegningerne. Hvilket Lykketoft dog
heller ikke sætter spørgsmål ved.

Helt i overensstemmelse med den måde landet er skruet sammen på,
bør Lykketoft koncentrere sig om regeringens håndtering af de
diplomatiske forviklinger, hvis han finder dem kritisable.

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-01-06 13:28

On Fri, 27 Jan 2006 07:32:53 +0100, B. Nice <b__nice@hotmail.com> ved
> [...]
>
>Hvad med om han brugte lidt tid på også at forsvare JP's ret til at
>bringe tegningerne - uagtet hvad han selv måtte mene om dem?

Havde han siddet på magten, havde han sikkert lavet den luskede usle
norske finte med hemmelige noter.

Der ér ingen sag. Det er ufatteligt at det kan blive ved at være en
sag i mellemøsten. Det viser kun, hvor afgrundsdyb kløft der er mellem
disse lande og vestlige lande.