Iran, Velfærd,
Fra : A.And

Dato : 24-01-06 04:48

Set ud fra mit synspunkt, må Iran gerne købe hardware i Tyskland og software
i Danmark hos Søren T. Lyngsø, til at styre raketterne. Blot man i himlens
navn sørger for at missilerne "kun" kan nå til og med Bruxelles!!

Volvo solgte i sin tid dele til Søren Kr..... undskyld!!! Hitlers V-2
raketter; det var nok et båthorn så London´s befolkning kunne nå at hoppe
til siden; men de takkede garanteret den svenske regering for de høje
invalidepensioner de fik bagefter.

Nu har man taget pis på folk i så mange år; "Amfetamin" Bent Bentsen,
udtaler sig i tide og utide om, at produktionen skal hæves, så
velfærdsstaten kan bevares!
Nu skal vi i beskæftigelsen´s hellige navn til at fremstille flere våben!
Hvad i H.C. Andersen´s navn tænker vi på?

Velfærdsstaten er bl.a. : når man får noget at spise og drikke, et arbejde ,
nogle at komme hjem til, at der bliver draget omsorg for folk der er syge
eller svagelige, og så nogle der engang imellem giver dig ét klap på
skulderen.

Fint! vi hæver produktionen med 10% hver år, så én eller anden - der
åbenbart ikke kan få penge nok - kan få folk til at knokle én hvis ting ud
af bukserne ; for at få råd til noget "tingel-tangel", blot fordi naboen
eller Fnilka har det.
Hjælpen er dog lige om hjørnet : Venstre´s "Senior Psykopat" - Lars Løkke
Rasmussen - giver danskerne en kommunalreform, der er den værste omgang
gylle, der er set siden Toldvæsnet blev oprettet under Christian IV.

At have en advokat som sundhedsmedister - burde få samtlige advarselslamper
til at blinke; det svarer til at en imam bliver ansat i et fængesel som
præst!
Men så kan vi jo altid komme i fjernsynet og fortælle lidt om
fugleinfluenzaen - den har godt nok eksisteret siden 1982, men folk bliver
jo rædselsslagende bare de høre: "H5N1.
Medicinalfirmaet Roche (Ja, det var dem med Seveso i Italien!), har aldrig
tjent så mange penge på folks angst, som de de gør nu., at så deres Tamiflu
slår flere mennesker ihjel end H5N1, er der jo ingen der taler om.
..
Fordi Bertel Harder ligner en kalkungrib, er altså ingen grund til at bruge
flere milliarder på medieskabt frygt!!

Tænketanken CEPOS (Det er godt nok en selvmodsigelse, der vil noget!), det
står vel for: "Conservative Eunuk`s People Pee On Slaves" er kommet med et
udspil til en velfærdsreform, der ikke kan bruges til noget som helst, med
mindre man har et sommerhus med en stor brændeovn, eller et gammeldags
lokum.

Hvor pokker er den politiske opposition? Hvad er der blevet af danskheden?
Tollerancen og forståelsen? og især af holdningen : "Nu kan det fandeneme
være nok" Vi nedstammer altså fra vikinger ikke fra mus!!!!

God Bedring Danmark, jeg køber en ødegård i Sverige.

Lars

Velfærdskontrollen

Fra : Martin

Dato : 24-01-06 08:54

A.And skrev:

> Hvor pokker er den politiske opposition? Hvad er der blevet af danskheden?
> Tollerancen og forståelsen? og især af holdningen : "Nu kan det fandeneme
> være nok" Vi nedstammer altså fra vikinger ikke fra mus!!!!

Alting bevæger sig i bølger, også politiske trends. I slut 70´erne
var der en mediebevidst rødskriger der med sans for svulstig nonsens
udtalte: "At være intellektuel er at være venstreorienteret". Dengang
havde I vind i sejlene. Men alting ændrer sig, og den nuværende
konservativt/liberale bølge vil også falde.
Som jeg ser det er der kun 2 ting der står i vejen for en SR regering.
International terrorisme og "de fremmede".
Det er et job nationen kun kan overlade til AFR. Gucci Helle vil drukne
i tissepauser, selvmodsigelser og en stank af radikal lort under
næsen. Men jeg er sikker på hun ellers er en sød pige, jo jo.

Mvh
Martin