Muslimer får sjofle fotos med posten
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-01-06 22:29

http://dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/17/084046.htm

Hvad er grunden til at denne nyhed ikke nåede større højder.

Jeg synes at det faktum, at de er afsendt fra et dansk ministerium, er værd
at bore i...

Jesper

Fra : Hattori Hanzô

Dato : 18-01-06 12:05

Ja, og Anders Fogh Rasmussen har selv underskrevet brevene. Hvorfor
bliver han ikke anholdt?

Think...

Fra : Konrad

Dato : 18-01-06 12:08

Hattori Hanzô wrote:
> Ja, og Anders Fogh Rasmussen har selv underskrevet brevene. Hvorfor
> bliver han ikke anholdt?

Diplomatisk immunitet - tror jeg

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 13:55

"Hattori Hanzô" <hanzo@eminem.com> skrev i en meddelelse
> Ja, og Anders Fogh Rasmussen har selv underskrevet brevene. Hvorfor
> bliver han ikke anholdt?

Nok fordi det ikke er AFR som har underskrevet og sendt brevene.
Jeg gætter på, at du skal finde en pranker i EL, eller måske er det ham
pakistaneren Kamel Qurashi fra SF, som har fået fat i noget brevpapir fra et
ministerie og lavet en dårlig spøg.
Man kan man forvente andet fra den fløj?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 14:12

Jim wrote:
> [...]
> brevpapir fra et ministerie og lavet en dårlig spøg.
> Man kan man forvente andet fra den fløj?

Du bisst doff.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 15:20

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du bisst doff.

Ja, hvad bliver det næste fra din side.. Kykkelikyyy, op med armen.. Eins
zwei..

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 15:52

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hvad bliver det næste fra din side.. Kykkelikyyy, op med armen..
> Eins zwei..

Beder du virkelig om at få Goodwin, så værsågod.

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 19:28

> Beder du virkelig om at få Goodwin, så værsågod.

Nå da, jeg troede ellers du ville fortsætte den tyske stil.
Jamen jeg tager med stor ære imod Goodwin.

J.

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 13:57

"Hattori Hanzô" <hanzo@eminem.com> skrev i en meddelelse
> Ja, og Anders Fogh Rasmussen har selv underskrevet brevene. Hvorfor
> bliver han ikke anholdt?

Men hvori består det sjofle?

Det er sgu da meget almindeligt, at det er muhamedanerne, som ligger og
vifter med måsen i vejret, så det må da være dem, der håber på at blive
seriøst taget hårdt, eller hedder det taget seriøst?
De må vel vente på at blive taget af ham Allan...
Nå ja, de tror jo også på at muhammed skal genfødes af en mand...

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-01-06 17:06

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev:
>"Hattori Hanzô" <hanzo@eminem.com>
> [...]
Ja, så er det alligevel væsentlig mere realistisk med nogen, der
går på vandet og nogle bud mejslet ind i stentavler og noget
vand til vin ... for slet ikke at tale om Helligånden.

.... Louise Frevert er faktisk et sødt menneske ...

Din begavelse fremstår dagligt mere og mere ynkelig.

Fra : Alucard

Dato : 18-01-06 18:02

On 18 Jan 2006 16:05:49 GMT, Peter Bang <peterbang@3QOL2privat.dk>
(slet 3QOL2) wrote:

>Ja, så er det alligevel væsentlig mere realistisk med nogen, der
>går på vandet og nogle bud mejslet ind i stentavler og noget
>vand til vin ... for slet ikke at tale om Helligånden.

Jeg vidste ikke at du var konverteret.... ))))

Fra : Peter Bang

Dato : 18-01-06 18:27

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev:
>On 18 Jan 2006 16:05:49 GMT, Peter Bang
<peterbang@3QOL2privat.dk>

>Jeg vidste ikke at du var konverteret.... ))))

.... og jeg troede du var intelligent ...

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 18:31

Peter Bang (slet 71IHE) wrote:

> ... og jeg troede du var intelligent ...

Gjorde du virkelig det?

Fra : Mark Jensen

Dato : 18-01-06 19:01

On Wed, 18 Jan 2006 18:30:34 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Gjorde du virkelig det?

Gavner de her kommentarer diskussionen, eller udstiller de kun
afsenderen af dem?

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 19:09

Mark Jensen wrote:

> Gavner de her kommentarer diskussionen, eller udstiller de kun
> afsenderen af dem?

Nu er det jo sådan at disse personer der er i tråden her, på nær et par
stykker, ikke vil debatten, men trækker kun en holdninge på hovedet, og vil
have vi andre bruger den samme kasket.

Fra : Mark Jensen

Dato : 18-01-06 19:13

On Wed, 18 Jan 2006 19:08:41 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Nu er det jo sådan at disse personer der er i tråden her, på nær et par
>stykker, ikke vil debatten, men trækker kun en holdninge på hovedet, og vil
>have vi andre bruger den samme kasket.

Men hvorfor selv opfører sig på samme lave plan? Det forstår jeg ikke.
Jo færre der deltager i det nedgørende pattebarnsævl, jo bedre for
gruppen.
Ved at gå med ned i niveau, har man pr. definition også tabt.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 19:21

Mark Jensen wrote:

> [...]
> gruppen.
> Ved at gå med ned i niveau, har man pr. definition også tabt.

Det er jo sådan at det er den kommunikerer ud som skal sørge for at
modtageren forstår budskabet, så derfor er det noge gange nødvendigt, men
hvis du ellers kigger på mine skriv, så svarer jeg som jeg bliver adspurgt.

Fra : Alucard

Dato : 18-01-06 19:26

On Wed, 18 Jan 2006 19:12:39 +0100, Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote:

> [...]
>gruppen.
>Ved at gå med ned i niveau, har man pr. definition også tabt.

Du har da ret i at min kommentar var "barnlig"

Men spørgsmålet er jo, hvem der er gået ned i niveau....

Fra : Alucard

Dato : 18-01-06 19:19

>Gjorde du virkelig det?

Smut du bare ind på dit bedetæppe igen.....

Fra : Alucard

Dato : 18-01-06 19:18

On 18 Jan 2006 17:26:54 GMT, Peter Bang <peterbang@71IHEprivat.dk>
(slet 71IHE) wrote:

>... og jeg troede du var intelligent ...

Du mener altså at det er MERE realistisk at en mand kan føde børn end
at han kan gå på vandet..... ))))))

Man må da være konverteret for at tro sådan noget vrøvl.....

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-06 19:23

Alucard wrote:

> Du mener altså at det er MERE realistisk at en mand kan føde børn end
> at han kan gå på vandet..... ))))))
>
> Man må da være konverteret for at tro sådan noget vrøvl.....

Hvordan helvede får du det ud af hans skriv?

Det er så tydeligt at han mener at begge religioner i deres udgangspunkt er
latterlige, *hvis* man tror på at det er ordret og korrekt.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-01-06 19:56

> [...]
børn end
>at han kan gå på vandet..... ))))))
>
>Man må da være konverteret for at tro sådan noget vrøvl.....

Nu er jeg efterhånden blevt klar over, at du ikke rummer ironi,
selv med lavt lics-tal. Men jeg vil da gerne skærer det ud for
dig. Jeg finder det fuldstændigt tåbeligt at nedgøre muslimer
fordi det står skrevet at Muhammed skal genfødes af en mand, når
man påtænker hvad Biblen indeholder af latterlige overleveringer.

Går det for stærkt?

Fra : Alucard

Dato : 18-01-06 20:25

On 18 Jan 2006 18:56:07 GMT, Peter Bang <peterbang@9TLFTprivat.dk>
(slet 9TLFT) wrote:

>børn end

>Nu er jeg efterhånden blevt klar over, at du ikke rummer ironi,

Det kan sgu være svært at se forskel herinde... Prøv at bruge en
smiley næste gang...

>selv med lavt lics-tal.

Mener du LIX-tal....?

> [...]
>fordi det står skrevet at Muhammed skal genfødes af en mand, når
>man påtænker hvad Biblen indeholder af latterlige overleveringer.

Det kan vi godt blive enige om...

>Går det for stærkt?

Næh.....

Fra : Peter Bang

Dato : 19-01-06 11:46

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev:
> [...]

Det er jo en smagssag. Synes nu ironien fremgik tydeligt uden.

>Mener du LIX-tal....?

Naturligvis. Men ville det så ikke kræve en eller anden form for
berigende smiley??

>Det kan vi godt blive enige om...

Hvorfor forstsætter du så med dit vrøvl om at konvertere fra dit
til dat?

>Næh.....

Jo, en anelse, ikke?

Fra : Mendoza

Dato : 19-01-06 16:48

Peter Bang (slet E1B7Y) wrote:

> Hvorfor forstsætter du så med dit vrøvl om at konvertere fra dit
> til dat?

Lidt aggressiv?

Mendoza

Fra : Peter Bang

Dato : 19-01-06 21:30

Mendoza <doza@nospam.dk> skrev:

>Lidt aggressiv?
>
>Mendoza

Næ ... forundret.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-01-06 22:24

"Peter Bang (slet 9TLFT)" <peterbang@9TLFTprivat.dk> wrote in message
> [...]

> fordi det står skrevet at Muhammed skal genfødes af en mand, når
> man påtænker hvad Biblen indeholder af latterlige overleveringer.

Måske! hvor står det skrevet, at Muhammed skal fødes af en mand? Jeg er
aldrig stødt på det, - i andet end kommentarer fra anti-islam folk. Men
*hvis* man vil gøre grin med islam, så er der jo hundreder af helt gakke
haditter at tage af, og dem tror man på som ortodoks muslim, - selv om der
så småt er ved at komme nogle få, som begynder at tvivle på ægtheden af dem
man altid har troet på.
"Man" anser også haditter, for langt mere ægte end historierne i Det Ny
Testamente, - som jeg lige fik bekræftet igen for et par dage siden, af en
autoritet inden for islam.

Fra : Mendoza

Dato : 19-01-06 16:46

Peter Bang (slet 9TLFT) wrote:

> Jeg finder det fuldstændigt tåbeligt at nedgøre muslimer
> fordi det står skrevet at Muhammed skal genfødes af en mand, når
> man påtænker hvad Biblen indeholder af latterlige overleveringer.

Både Biblen og Koranen er extremt latterlige og årsag til utallige volds- og
krigshandlinger rundt omkring i verden. Drop overtroen og bliv normal....

Mendoza

Fra : Peter Bang

Dato : 19-01-06 21:29

> [...]
>latterlige og årsag til utallige volds- og
>krigshandlinger rundt omkring i
>verden. Drop overtroen og bliv normal....

.... øhhh .... ja!?

Fra : Henri Gath

Dato : 18-01-06 19:40

"Peter Bang (slet 71IHE)" <peterbang@71IHEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> <peterbang@3QOL2privat.dk>

> der

> ... og jeg troede du var intelligent ..

Tilbage til dit dhimmie-skur, usling.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-01-06 19:57

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet 71IHE)"
><peterbang@71IHEprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Tilbage til dit dhimmie-skur, usling.

Kan du ikke få en eller anden til at sætte strøm til dig? Du er
gået i selvsving.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-01-06 21:48

"Peter Bang (slet 71IHE)" <peterbang@71IHEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> der

> ... og jeg troede du var intelligent ...

Nu må du ikke forlange urimeligheder....
--
Wilstrup

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 19:31

"Peter Bang (slet 3QOL2)" <peterbang@3QOL2privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så er det alligevel væsentlig mere realistisk med nogen, der
> går på vandet og nogle bud mejslet ind i stentavler og noget
> vand til vin ... for slet ikke at tale om Helligånden.

Ja, jeg har faktisk lige været en tur ude og gå på vandet.
Familiegravsten har også et bud mejslet dybt i overfladen.
Og så er vi vinproducenter på hobbyplan, hvor vi trods alt anvender en
anelse vand, og det bliver sørme til vin.

> ... Louise Frevert er faktisk et sødt menneske ...

Ja, det er hun.

> Din begavelse fremstår dagligt mere og mere ynkelig.

Det staves n-y-d-e-l-i-g.

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-01-06 19:59

> [...]
>Og så er vi vinproducenter på
>hobbyplan, hvor vi trods alt anvender en
>anelse vand, og det bliver sørme til vin.

Kan du ikke tage Gath'et i hånden, når du skal rehabiliteres?

Fra : Martin

Dato : 19-01-06 12:51

Jim skrev:

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nå da, jeg troede ellers du ville fortsætte den tyske stil.
> Jamen jeg tager med stor ære imod Goodwin.

Godwin præmiens effekt er efterhånden totalt udvandet i denne gruppe.
Ved læsning af kronikker og debatter i dagbladene bla. Rifbjergs
kronik i JP fra Lørdag 15/1 er det i alle andre debatter end på
use-net helt i orden at komme med sammenligninger til nutiden der
inddrager både Hitler, Stalin og Mao.

Hvad skete der her?
1. Tre ord på tysk
2. To ord på tysk og en henvisning til en hilsen der blev brugt i stiv
arm af SS, og med blot løftet men knækket arm af
Værnemagtsofficerer.
Redsultat: Godwin

Slutresultatet bliver vel at blot man citerer Göhring for hans forhold
til kultur risikerer man en Godwin.

Godspeed
Martin

Fra : Jim

Dato : 19-01-06 13:01

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Jim skrev:

> [...]

Værnemagtsofficerer.
Redsultat: Godwin

Slutresultatet bliver vel at blot man citerer Göhring for hans forhold

***********************
Men nu var det altså en Goodwin og ikke en Godwin, jeg fik, så det rør mig
ikke... :0)

J.

Fra : Martin

Dato : 19-01-06 13:07

Jim skrev:

> [...]
>
> ***********************
> Men nu var det altså en Goodwin og ikke en Godwin, jeg fik, så det rør mig

Du har ret!! Måske en Goodwin er i diminutiv form: "Kun en
lilebittesmule nazi shit"

Mvh
Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 19-01-06 13:12

Martin wrote:

> Du har ret!! Måske en Goodwin er i diminutiv form: "Kun en
> lilebittesmule nazi shit"
>
> Mvh
> Martin

Jeg kan forstå at det her er sjovere for jer, en at debattere subjektet, jer
om det, det siger bare en del om at i måske mangler lidt i argumentations
afdelingen.

Fra : Martin

Dato : 19-01-06 13:17

Allan Riise skrev:

> Jeg kan forstå at det her er sjovere for jer, en at debattere subjektet, jer
> om det, det siger bare en del om at i måske mangler lidt i argumentations
> afdelingen.

Hold nu kæft Allan!!! man er vel blandt gode bekendte der kan tage
lidt pis? ))
Hvad er iøvrigt en Gode. Altså "Gode tro"? Har du et link?

Mvh
Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 19-01-06 13:30

Martin wrote:

> Hold nu kæft Allan!!! man er vel blandt gode bekendte der kan tage
> lidt pis? ))
> Hvad er iøvrigt en Gode. Altså "Gode tro"? Har du et link?

En Gode er en person der tror på Asa troen.

http://www.fornsidr.dk/index.html

Fra : Martin

Dato : 19-01-06 15:17

Allan Riise skrev:

> En Gode er en person der tror på Asa troen.
>
> http://www.fornsidr.dk/index.html

OK, jeg har bare aldrig hørt om andet end asatro. Men det er jo så 2
sider af samme sag kan jeg forstå.
Jeg har altid haft opfattelssen af at asatroen var "de stærkes" tro,
at man først kærede sig om sig selv og sine nærmeste, og derefter
resten af verden. Men det er ikke tilfældet idag kan jeg regne ud.
Ingen Goder du kender opfatter vel koalitionens re-patrierings tiltag i
Irak som noget positivt?

Mvh
Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 19-01-06 15:28

Martin wrote:

> OK, jeg har bare aldrig hørt om andet end asatro. Men det er jo så 2
> sider af samme sag kan jeg forstå.

En Gode er en der tror på Asatroen, som en Muslim er en der tror på Islam.

> Jeg har altid haft opfattelssen af at asatroen var "de stærkes" tro,
> at man først kærede sig om sig selv og sine nærmeste, og derefter
> resten af verden.

Det er ikke helt galt.

> Men det er ikke tilfældet idag kan jeg regne ud.

Jo det er.

> Ingen Goder du kender opfatter vel koalitionens re-patrierings tiltag
> i Irak som noget positivt?

Nogen, men ikke mange.