har DF overtaget de Radikales rolle i Dans~
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-01-06 09:35

DF vil så gerne overtage S rolle i Dansk politik, men på mig virker det nu
mere som om at de har overtaget de Radikales rolle.

Nu vi de så alligevel gerne være med til at ændre på efterlønnen.

Dog har de det lidt svært med det der med ytringsog meningsfrihed, (men det
kan vel titrække lidt muslimske vælgere)
http://politik.tv2.dk/article.php/3488022.html?forside

I det hele taget er der ikke ret mange spørgsmål hvor man kan føle sig bare
nogenlunde sikker på hvad DF egentlig vil - udover have magt for magtens
skyld.

Hvis man sammenligner den seneste kovending med vendingen i spørgsmålet om
eksklusivaftaler, og allle de racistiske udtalelser fra næsten alle de i
partiet betydende personer- som de dog enten trak tilbage, eller på
ynkeligste vis tørrede af på andre, Så må man nok sige at mennesker der
fortsat kan stemme på DF ikke tænker særligt langt ud over deres egen
næsetip

Kan de bestemme sig???

Peter

Fra : Mendoza

Dato : 17-01-06 11:54

Peter K. Nielsen wrote:

> [...]
> nok sige at mennesker der fortsat kan stemme på DF ikke tænker
> særligt langt ud over deres egen næsetip

Hvem vil du da anbefale at man stemmer på?

Mendoza

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 17-01-06 12:53

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem vil du da anbefale at man stemmer på?

Fremskridtspartiet,

Kurt

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-01-06 17:32

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Fremskridtspartiet,

Enig! - DF er for vattet, når det drejer sig om opgøret med muhamedanismen
og al dens uvæsen.

(Men DF er selvfølgelig bedre end ingenting)
--
NoTrabajo

Fra : kalleBSk

Dato : 18-01-06 21:44

1. Peter K. Nielsen
17 Jan. 09:34 vis valgmuligheder

> "Peter K. Nielsen" <n...@bixen.dk> skrev

>DF vil så gerne overtage S rolle i Dansk politik, men på mig virker det nu
>mere som om at de har overtaget de Radikales rolle.

Men Thulesen-Dahls agumentation i TV-avisen (Profilen) minder da
betydeligt om Nyrops.

mvh
kalle

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-01-06 01:13

"kalleBSk" <carl@skovgaard3.fthmail.dk> wrote in message
> [...]

>mere som om at de har overtaget de Radikales rolle.

Men Thulesen-Dahls agumentation i TV-avisen (Profilen) minder da

Og vælgernes reaktion i følge meningsmålingerne minder også om noget vi har
set før.

Peter