Qureshi's situationsfornemmelse
Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-06 18:36

Qureshi's situationsfornemmelse

Krarup betegnede engang sin kollega Qureshi som udansk, og man søgte
uden held at angribe dette som racisme. Jeg har netop oplevet et
tilfælde af dårlig situationsfornemmelse hos denne SF-MF, som også kan
forklares ved manglende national indfølingsevne.

Qureshi havde i byretten tabt sag til mig, idet dommeren havde kendt
det ubeføjet, at jeg kaldtes nazist. Han ankede og i landsretten
hævdede han at have set mig ved et Glistrup-møde under
Euro-folkeafstemningen , hvor jeg skulle have båret synligt hagekors
på tøjet!

På TV fra mødet ses, at det ikke er tilfældet, og det er indlysende,
at havde jeg været sådant dekoreret, havde det været nævnt af de
talstærkt fremmødte medier, og jeg havde skadet Glistrup og ikke
gavnet Glistrup, hvilket var målet med de spørgsmål fra salen til
Glistrup, som TV bragte.