Tidligere Radikal minister korrupt?
Fra : Tveskaeg

Dato : 04-01-06 12:56

http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx1.exe/114

Det er lige fedt hvilket parti der sidder i regering eller
borgerrepræsentation.

Alle uden undtagelse har eller har haft fingrene dybt nede i
kagedåsen.

Politik drejer sig efterhånden kun om een ting og det er at rage til
sig af poster der betaler godt samt at misbruge sine poster til
hæmningsløst at berige sig selv og sine udvalge venner og familie.

Fra : Sten Schou

Dato : 04-01-06 17:12

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig af poster der betaler godt samt at misbruge sine poster til
> hæmningsløst at berige sig selv og sine udvalge venner og familie.

Er det først gået op for dig nu?

Hilsen Sten

Fra : Tveskaeg

Dato : 04-01-06 18:13

On Wed, 4 Jan 2006 17:12:02 +0100, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>Er det først gået op for dig nu?

Når det gælder omfanget af det så må jeg erkende at jeg er overrasket.

Men efter at have overværet konstituerings forløbet på københavns
rådhus har jeg mistet lysten til at stemme.

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-01-06 15:23

Lederen i Ekstra Bladet i dag kommenterer sagen.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587