Mere til halaltosserne
Fra : Henri Gath

Dato : 27-12-05 22:51

Michael Jalving om medicineren mod syndige tanker
Fra dagens Berlingske Tidende - Michael Jalving om medicineren mod syndige
tanker.

Ring efter lægen!
Ifølge den amerikanske avis Washington Post kræver psykiatere nu en ny
diagnose for folk, der lider af racisme eller andet slemt. »De har
vrangforestillinger«, udtaler en professor ved Harvard Medical School og
hentyder til de syge, ikke til psykiaterne selv. »De kan hverken arbejde
eller fungere normalt og trænger til behandling, især medicin.« Det skal nok
hjælpe. Sygeliggørelsen af almindelige mennesker skrider planmæssigt frem i
alle behandlerkulturer på en måde, som må gøre ikke bare psykiaterne, men
hele den såkaldte intelligentsia mere end godt tilfreds. For sjældent har
man set de kloge og pæne - inklusive forfattere og præster - være så optaget
af noget som af ordet racisme. I gamle dage anklagede de intellektuelle
deres modstandere for at være fascister; i dag tituleres de racister, og de
er nu pludselig her, der og alle vegne, hvorfor man i et temmelig uskyldigt,
lille land som Danmark har oprettet op til flere centre og råd, der holder
øje med, hvor den næste racist viser sig, og hvordan man bedst kurerer
vedkommendes vrangforestillinger med en solid dosis dialog i
samtalekøkkenet. Racisme er mildt sagt blevet de kloge og pænes besættelse;
den er steget dem til hjernen, hvilket antyder, at de måske slet ikke er så
kloge og pæne, men blot forvirrede. Det er vist på tide at ringe efter
lægen.

Fra : Croc®

Dato : 28-12-05 02:29

On Tue, 27 Dec 2005 22:51:07 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Ring efter lægen!

Ja du trænger hårdt til at få fornyet recepten.

Regards Croc®

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-12-05 02:35

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

TROLL ALERT

Fra : Jesper

Dato : 28-12-05 02:39

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> TROLL ALERT

Nej, Charles Band's film Troll hører hjemme i dk.kultur.film
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Tim

Dato : 28-12-05 12:47

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> TROLL ALERT

Med dine "TROLL ALERT" kommentarer til alle Gath's indlæg er det faktisk
_dig_ der er en troll... men det havde rocket scientist Peter K. Nielsen
ikke lige tænkt over?

LOL mand, hvor er du en nar )))

Tim

Fra : GB

Dato : 28-12-05 23:00

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in news:43b27b46$0$1759
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> _dig_ der er en troll... ...(snip)...

Sådan rent RFC-mæssigt er han vel snarere en spammer?

GB

Fra : Tim

Dato : 29-12-05 14:06

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in news:43b27b46$0$1759
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Sådan rent RFC-mæssigt er han vel snarere en spammer?

Lige de her indlæg er mere troll-agtige. I det daglige er han en spammer,
det har du ret i

Tim

Fra : Ralph

Dato : 28-12-05 23:43

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> diagnose for folk, der lider af racisme eller andet slemt. »De har
> vrangforestillinger«, udtaler en professor ved Harvard Medical School og

Helt ærligt, vi har altid passet på Jer, i min skoletid kom I i
hjælpeklasse, så gav vi Jer Glistrup og Co., da han blev gennemskuet som
landsbytosse fik I Pia og fætrene, og for at det ikke skulle være nok fik I
d.p.i., da I efter mange år derinde fandt ud af at I snakkede med Jer selv
overtog I selv d.p., det var dog ikke helt meningen, men hvad faen
killfiltret er opfundet så det skete der vel ikke så meget ved, nu tilbyder
vi Jer psykiatri, jeg har endda tilbudt arbejde til Jer, Carl Mar har kurser
til Jer - hvad MERE kan I forlange?

Så, så, nu skal I ikke blive sure, vi skal NOK passe på Jer, det er sikkert
bare noget i Jeres barndom, det skal nok gå altsammen, rolig nu, så, så,
sååh.

--
venligst
Ralph

Fra : Wilstrup

Dato : 29-12-05 02:12

> [...]
>
> Så, så, nu skal I ikke blive sure, vi skal NOK passe på Jer, det
> er sikkert bare noget i Jeres barndom, det skal nok gå

ROTFLMAO ))
--
Wilstrup