Halallæsning
Fra : Henri Gath

Dato : 27-12-05 22:48

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-12-05 02:35

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

TROLL ALERT

Fra : Jesper

Dato : 28-12-05 02:37

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> news:43b1b696$0$47031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>

> TROLL ALERT

Troldealarm?

Jeg troede ikke han talte om Ringenes Herre!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : GB

Dato : 28-12-05 23:04

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Troldealarm?
> Jeg troede ikke han talte om Ringenes Herre!

Nej, men han ved sikkert heller ikke, at udtrykket ikke har noget at gøre
med lådne, norske skovtrolde, som har en præference for undersiden af
broer, men derimod fluefiskeri (trolling!!!) Det handler om at "fluefiske
efter newbies (nybegyndere)" for at få et usenetforum til at eksplodere.
Ret morsomt, egentlig.

GB

Fra : Croc®

Dato : 29-12-05 01:25

On 28 Dec 2005 22:04:20 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>efter newbies (nybegyndere)" for at få et usenetforum til at eksplodere.

Der er ikke gået meget lystfisker tabt i dig hvis du tror at
fluefiskeri er lig med trolling. Det kan allerhøjest dreje sig om en
ophænger til et blink eller en wobler.
Man skal ikke belære andre når man selv er uvidende.

Regards Croc®

Fra : Wilstrup

Dato : 29-12-05 02:16

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om en
> ophænger til et blink eller en wobler.
> Man skal ikke belære andre når man selv er uvidende.

Desværre er det spildte Guds ord på Ballelars - GB elsker at
blotte sin uvidenhed -eller også tager han telefonen til
hjælp -helst om natten i døddrukken tilstand.
--
Wilstrup

Fra : AHW Go Home

Dato : 29-12-05 03:07

Wilstrup <nix@invalid.dk> wrote:

> Desværre er det spildte Guds ord på Ballelars - GB elsker at
> blotte sin uvidenhed -eller også tager han telefonen til
> hjælp -helst om natten i døddrukken tilstand.

Du kan sgu blive ved med at kværne løs om den samme episode

Matt 7
v1 Døm ikke, for at I ikke selv skal dømmes. v2 For den dom, I dømmer
med, skal I selv dømmes med, og det mål, I måler med, skal I selv få
tilmålt med. v3 Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger
ikke mærke til bjælken i dit eget øje? v4 Eller hvordan kan du sige til
din broder: Lad mig tage splinten ud af dit øje! og så er der en bjælke
i dit eget øje? v5 Hykler, tag først bjælken ud af dit eget øje; så kan
du se klart nok til at tage splinten ud af din broders øje.

Luk 6
v41 Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke
til bjælken i dit eget øje? v42 Hvordan kan du sige til din broder:
Broder, lad mig tage den splint ud, som er i dit øje! når du ikke ser
bjælken i dit eget øje? Hykler, tag først bjælken ud af dit eget øje; så
kan du se klart nok til at tage den splint ud, som er i din broders øje.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-12-05 12:42

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message