Kirkegårds-hærværk let at stoppe
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 08:55

Kirkegård i Fredericia raseret julenat
300 gravsten er væltet eller knust på en kirkegård i Fredericia. Det
omfattende hærværk kommer kun fire dage efter et gravskænderi ved en
anden kirkegård i
Fredericia.http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=426405

BW: L Æ S E R B R E V
Det er næsten umuligt at få fat i natlige hærværksfolk, hvis de er
maskerede.
- VIL MAN sætte videokameraer op, så vælg, hvor _personskade-risiko_
(eller hvor Ungdomshusets autonome smadrer ytringsfrihed fx på min
private grund, hvilket er sket både igårjuleaftensnat og inat 26dec)

Lig blev *ikke* gravet op og spist fra kirkegaarden, der raseres , nu
i Jylland,, så slap af -
-men væltede gravsten var stort problem på Assistens Kierkegaard i
firserne, men så skrev Superman (jeg!) læserbreve i lokalavisen om at
alle kirkens indgange skulle være åbne i længere tid, og at os
nørrebroeres ulovlige cykling aldrig stoppes af gartnerne, og det
blev gennemført af en EL (VS) borgmester og nu er der intet hærværk,
fordi de unge aldrig kan vide, om der kommer en cyklist bagfra og ser
dem, og narkolmaners tasketyverier mod de gamle enker på øde vandring,
der besøger deres mands gravsted, er også ophørt, for færdsel er den
bedste overvågning via usystematisk, skønt trafikvirvar
og topløs solbadning (der trækker mange cyklister og gående til - en
lækker genvej istf de store gader).
Gunna Starck hed borgmesteren, der gav mig ret i et svar-læserbrev og
adlød folkets stemme. Hun og mange andre har del i successen.
Anlæg veje gennem alle kirkegaarde - det forstyrrer ikke gravfreden -
- og jeg tror enkerne gerne vil have, at bilister og andre
gennemkørende ser deres fromhed

Rediger frit Bo Warming Bjelkes Alle 46, 2200 N