Ung tyrker får lov at blive
Fra : NoTrabajo

Dato : 23-12-05 17:20

Ung tyrker får lov at blive:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327116

Mon ikke også Antonio Currás mordere får det, når de har afsonet deres
fængselsstraf for mordet?

Alt for vore muhamedanske besættere. Des mere voldsomme og morderiske de
er, des mere elsker "eliten" dem.
--
NoTrabajo

Fra : hanzen

Dato : 23-12-05 17:43

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fængselsstraf for mordet?
>
> Alt for vore muhamedanske besættere. Des mere voldsomme og morderiske de

"Landsretten fastslår, at en hjemsendelse vil udgøre en særlig belastning,
og derfor slår dommerne en streg over myndighedernes afgørelse."

Den begrundelse kan man ikke benægte og det vil kunne bruges i hver eneste
sag fremover. Det er fand'me uhyggeligt at verdensfjerne hallalidioter skal
sidde og afgøre den slags.
--
hilzen
hanzen

Fra : kalleBSk

Dato : 23-12-05 23:40

"Landsretten fastslår, at en hjemsendelse vil udgøre en særlig
belastning,
og derfor slår dommerne en streg over myndighedernes afgørelse

Men det er sq bemærkelsesværdigt, at dommerne er begyndt at opfatte
sig selv som socialpædagoger, not?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-12-05 00:02

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> on fredag 23. december 2005 at 17:20
+0100 wrote:
>Mon ikke også Antonio Currás mordere får det, når de har afsonet deres
>fængselsstraf for mordet?
>
>Alt for vore muhamedanske besættere. Des mere voldsomme og morderiske de
>er, des mere elsker "eliten" dem.

Typisk dig - aldrig forholder du dig til noget konkret, men latterlige
gætterier, det er du til gengæld god til. Og skulle det ske, at nogen
imødegår dine påstande, så har du hverken mod eller mandshjerte til at
forholde dig til det. Så vælger du kujonens vej - nemlig at krybe i skjul
og holde mund. Ynkeligt, ynkeligt…
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-12-05 07:02

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i

> [...]
> forholde dig til det. Så vælger du kujonens vej - nemlig at krybe i
> skjul og holde mund. Ynkeligt, ynkeligt.

Du kan selvfølgelig ikke lide at mine "gætterier", som jeg selv ville kalde
påstande, der bygger på en lang livserfaring, passer så godt ind i
virkelighedens verden. Du er jo selv en halalhippie, der bevæger dig langt
fra virkelighedens verden.

Jeg håber, at du vil huske mine "gætterier", når Antonio Currás mordere om
nogle år alligevel får lov til at blive i Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : hanzen

Dato : 24-12-05 08:33

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,

Den grundlæggende årsag til Danmarks problemer er, at hallaltåberne var
skråsikre,
mens de forstandige ikke blev hørt.
--
hilzen